Kvalificerad inköpare till Attends Healthcare A

Arbetsbeskrivning

Attends Healthcare AB Presentation Är du intresserad av ett dynamiskt arbete där du har möjlighet att utvecklas? För ett rekryteringsuppdrag söker vi nu en kvalificerad inköpare till Attends Healthcare AB i Aneby. Personen vi söker kommer att rapportera till purchasing managern och arbeta tätt med avdelningar som planering, kvalitet, utveckling och produktion för att följa materialens funktion och kvalitet. För denna tjänst sker urval och intervjuer löpande så skicka in din ansökan redan idag. Arbetsuppgifter I rollen kommer du bland annat att arbeta med försörjning av material och leverantörskontrakt, att effektivisera inköpen och agera som support för planeringen. Dessutom ingår prisuppdatering och systemunderhåll. Vidare kommer du även att: - hantera kontakt och avtal med leverantörer - arbeta med projektledning - utveckla inköpsmodul i affärssystem - upprätta rutiner, dokument och måluppföljning med mera. - prisuppdateringar. Utbildning/erfarenhet Vi ser att du är civilingenjör inom industriell ekonomi alternativt ingenjör eller civilekonom med inriktning logistik. Du har några års relevant arbetslivserfarenhet, är van vid att förhandla och har mycket goda kunskaper i Microsoft Office. Eftersom Attends använder Oracle Applications som affärssystem ser vi även gärna att sökande är en potentiell key user i Oracle Vidare ser vi att du har erfarenhet av att arbeta med: - inköp och logistikrelaterade uppgifter - utveckling och förbättring i någon form - MPS system. Du talar även självklart engelska helt obehindrat och om du har kunskaper i tyska är detta meriterande. Vi söker en person som är öppen för att lära sig och som tar ett stort eget ansvar. Du är drivande, målmedveten, analytisk och har förmågan att se kopplingen mellan produktion och inköp. Företagsbeskrivning Attends är ett företag inom hälso- och sjukvårdsbranschen med goda framtidsutsikter. Vi erbjuder en dynamisk och stimulerande arbetsmiljö kombinerad med teamarbete och utvecklingsmöjligheter. Som ett led i vår strategi gör vi även en aktiv satsning på att bli Höglandets bästa arbetsgivare. Detta genom till exempel friskvårdsaktiviteter, egen matsal och förmånliga erbjudande på personalbil till alla anställda Centrum för vår produktion, produktutveckling, distribution, marknad och ekonomi/IS/IT finns i Aneby. Produktionsprocessen är helautomatiserad med avancerad teknik. Vi har idag försäljningsbolag i flera Europeiska länder och i Aneby finns vårt Shared Financial Service Center för alla bolagen. I hela Europa är vi cirka 485 medarbetare varav 300 i Sverige. Sluttext Ansökan sker endast genom att du registrerar ditt CV här på vår webbplats. Klicka på knappen Ansök till höger i denna annons. När du registrerar ditt CV rekommenderar vi att du fyller i så många uppgifter som möjligt samt att du bifogar ett färdigt CV. Kontrollera även att din e-postadress är korrekt ifylld. Poolia är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket innebär att vi uppfyller de krav som är uppsatta av Bemanningsföretagen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Evelina Ek
0380-475 00
Ledger Manager Martin Helgstedt
0380-47579
Production Support Manager Egon Stammler
0380-477 36
RA/QA/HS&E Manager Andreas Adolfsson
0380-47648
Category Manager Mattias Wilner
0380-475 05
HR Specialist Evelina Ek
0380-475 82
HR Manager Sweden Linda Särbring
0380-476 30
HR Specialist Evelina Ek
0380-475 00
Redovisningschef Gunnel Hellström
0380-475 20
HR Manager Linda Särbring
0380-476 30

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Attends Healthcare AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 28 maj 2010
  • Ansök senast: 17 juni 2010

Besöksadress

Järnvägsgatan 4
None

Postadress

Box 173
ANEBY, 57824

Liknande jobb


22 november 2024

21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024