Kvalificerad koordinator till bostadsutvecklingsföretag

Kvalificerad koordinator till bostadsutvecklingsföretag

Arbetsbeskrivning

Här får du ansvar, förtroende och en roll som både ger dig en bredd av arbetsuppgifter och många kontaktytor. Du har en avgörande spindeln-i-nätet-funktion hos ett bolag som gör skillnad för människor. Din arbetsplats är ett samhällsengagerat bolag där alla passar in!

OM TJÄNSTEN
Vår kund arbetar med bostadsutveckling och vill skapa en bättre vardag för människor. Här kommer du till ett företag med en varm och öppen företagskultur och där alla är välkomna. De söker nu dig som vill vara med och bidra till samma sak som dem, i en roll som eftermarknadskoordinator.

Du kommer läras upp av en person som har rollen idag och därefter arbeta självstädnigt i rollen samt med många olika kontaktytor. I rollen rapporterar du till eftermarknadschefen.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som eftermarkandskoordinator stöttar du enheten administrativt och är länken mellan eftermarknad och företagets bostäder. Du kommer bland annat att:


* Dirigera inkomna ärenden till rätt person inom eftermarknad
* Vara behjälplig att driva ärenden tillsammans med en samordnare
* Kontera och attestera fakturor
* Vidarefakturera faktureringsunderlag
* Uppdatera statistik för felanmälningar till eftermarknadschefen
* Uppdatera arbetsordrar till yrkesarbetare
* Sköta kundkontakter med leverantörer
* Ansvara för att kalla nyanställda till introduktion
* Boka snickartimmar med företagets snickare
* Upprätta ekonomiska rapporter tillsammans med eftermarknadschefen
* Registrera ärenden, upprätthålla struktur i administrativa system och sammanställa information inför prognoser etc.
* Ansvara för och driva löpande kontakt med extern teknisk förvaltning


VI SÖKER DIG SOM
* 1–2 års erfarenhet inom administration


* Goda kunskaper i Office-paketet
* Är obehindrad i både svenska och engelska i både tal och skrift


Det är meriterande om du har:


* Arbetat mot slutkund
* Arbetat inom fasighets eller förvaltningsbranschen
* Gedigen erfarenhet inom administration


I rollen krävs flexibilitet och stresstålighet och förmågan att snabbt se lösningar på problem som uppstår för enskila situationer. Din kommunikatva förmåga kommer att spela en stor roll då arbetsuppgifterna innebär en bred kontakt extrent och internt. Vidare är du självgående och serviceinriktad som person.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: ca 6 månader med chans till förlängning
* Placering: Stockholm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 augusti 2021
  • Ansök senast: 25 september 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

15 november 2024

Samordnare till Språkservice Tolkcenter

Samordnare till Språkservice Tolkcenter

15 november 2024

Teamledare Fundraising

Teamledare Fundraising

14 november 2024