OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kort om tjänsten
Boston Scientific behöver anställa en kundservice medarbetare.
Kan du se dig själv i en central roll på ett företag med högt kundfokus, drivna kollegor och varierande arbetsdagar? Är du flerspråkig och talar ett nordiskt språk utöver att du är flytande i svenska och engelska? Har du en positiv inställning, är snabbtänkt och drivs av att överträffa andras förväntningar? Älskar du kundservice och vill utvecklas i en roll med stora möjligheter? – Då kan det vara dig vi söker!
Sammanfattningsvis är du företagets röst utåt, framförallt externt mot företagets kunder, men du hanterar även interna samtal mot säljare etc. Ärendena du hanterar är av olika karaktär och kan kräva allt mellan 3-30 minuter av din tid och uppmärksamhet. Utöver samtalshantering har du även ansvar och gör analyser av företagets konsignationslager (lagerhantering hos sjukhusen).
Avdelningen består idag av 11 personer
Om företaget
Boston Scientific is dedicated to transforming lives through innovative medical solutions that improve the health of patients around the world.
Boston Scientific has developed and manufactured many treatments within the field of cardiology, cardiac rhythm management, radiology, pain management, endoscopy, urology and gynaecology. This has led to improvements in patient care, less traumatic treatments and less cost in recovery time.
Boston Scientific are established in all of the Nordic countries since 1995 with own sales and marketing organization. On a Nordic level we are 80 employees. The Nordic Office is based in new office in central Helsingborg.
Boston Scientific now have a vacancy within our Customer Service organization.
Din profil
För att vara aktuell för denna tjänst har du ett par års erfarenhet ifrån kundservice i någon form, gärna i ett internationellt företag. Du talar och skriver flytande svenska och engelska och du hanterar ytterligare ett nordiskt språk. Det är stor fördel om du har arbetat med SAP. alternativ är du en erfaren användare av något annat affärssystem. Du har goda kunskaper i Excel då stor del av arbetat med konsignationslagren kräver det. Du håller ordning och reda i ditt arbete och hög kvalitet i kundhanteringen även vid högt arbetstempo. Detaljer är viktigt och du håller dig uppdaterad genom att vara nyfiken och orädd för att be om hjälp.
Som person är du glad och på hugget. Skulle det behövas förstärkning på företagets andra avdelningar är du öppen och flexibel för det. Du behöver vara noggrann och administrativt lagd då alla ärenden registreras i affärssystemet.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida www.dreamwork.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult mahlin.glyre@dreamwork.se Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar via mail.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini
Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré
Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09