Kvalificerad kundsupport inom IT och digitalisering

Arbetsbeskrivning

Är du duktig på att vägleda, hjälpa och stötta kunder? Har du dessutom ett särskilt intresse för IT och digitalisering samt att administrera och förenkla informationsspridning till våra kunder har vi en riktigt spännande tjänst för dig!

Adda Inköpscentral söker nu dig som vill ta en nyckelroll i vår kategorigrupp IT och digitalisering där du tillsammans med kollegor kommer vara med att driva och utveckla arbetet framåt tillsammans med våra kunder och intressenter, när vi nu på flera sätt går från snack till verkstad!

Tjänsten som kundsupport inom IT och digitalisering
Hos oss får du arbeta med högkvalificerat kundsupportarbete där du hanterar inkommande frågor och ärenden och ansvarar för att sprida dina erfarenheter från detta arbete till övriga i teamet. Du vägleder våra kunder att hitta rätt bland dokument och mallar inför avrop och generellt svarar på vanliga frågor kring avrop från våra ramavtal. Inom rollen ryms även att delta i möten med våra kunder tillsammans med kollegor i teamet, för stöd och vägledning inför avrop.

För att trivas hos oss tror vi att du drivs av att ständigt lära dig nytt. Du får snabbt sätta dig in i nya avtalsområden, hantera en stor mängd information och utifrån det, ge korrekt information till våra kunder.

Kvalifikationer

- Relevant eftergymnasial utbildning

- Ett par års relevant arbetslivserfarenhet (gärna från liknande tjänst)

- Mycket god erfarenhet av att arbeta i team och extern samverkan

- God problemlösningsförmåga och nyfikenheten att ta reda på det som behövs

- God förmåga att formulera dig på svenska i tal och skrift

- God kunskap inom Officepaketet

- Meriterande med erfarenhet från hårdvara, mjukvara och/eller digitala tjänster

- Meriterande med erfarenhet av offentlig upphandling

Din profil
För att lyckas i ditt arbete är du kundorienterad och gillar att träffa och bygga relationer med olika människor. Vidare är du en god kommunikatör och duktig skribent som har ett öga för layout. Du drivs av att skapa kundnytta och är inte rädd för att pröva nytt eller ta egna initiativ. Du gillar att arbeta i team och hjälper till där det behövs, när det behövs.

Vi tror att du har tidigare erfarenhet från t.ex. serviceyrken, IT-support, reception, kundsupport, avtalsadministration eller liknande.

Ansökan
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss. Sista ansökningsdag är 31 januari.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om Adda
Adda är ett företag inom SKR som erbjuder tjänster och produkter inom digitalisering, strategisk försörjning och kompetensutveckling. Vi skickliggör våra kunder genom att utveckla kompetens och förmåga att ställa om. Det ger hela välfärden möjlighet att spara både tid och pengar. Adda har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Läs mer om vår verksamhet. www.adda.se (http://www.adda.se/)

När du jobbar på Adda får du ta del av många uppskattade förmåner (https://jobb.adda.se/). Vi arbetar exempelvis flexibelt och hybrid, vi anordnar olika typer av utbildningar och gör flera aktiva saker för att du ska må bra. Vi jobbar med att ständigt förbättra vår arbetsplats och utveckla våra duktiga medarbetare.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adda
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 januari 2024
  • Ansök senast: 31 januari 2024

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024