Kvalificerad kundsupport med ansvar för marknad och event

Arbetsbeskrivning

Du som läser detta har förmodligen stenkoll på vad en roll i kundsupport innebär. Nedan beskriver vi vad rollen innebär hos oss på Adda Inköpscentral, inom kategorigruppen Social omsorg. Det är delvis annorlunda men också riktigt roligt och vi skapar stor nytta. Med tydlig vägledning, stöd och information om ramavtalens möjligheter, vet vi att vi kan bidra till en bättre välfärd.

Kategorigruppen Social omsorg består av två kategorier; sociala tjänster, som omfattar socialtjänstens placeringar av barn, unga och vuxna och kategori välfärdsteknologi, som idag omfattar ramavtal för trygghetslarm.

Som kundsupport inom Social omsorg jobbar du med högkvalificerat stöd till våra kunder i att använda våra ramavtal på bästa sätt. Du är väl insatt i de olika ramavtalen och kommer ha mycket kunddialog, där du vägleder och stöttar innan, under och efter deras avrop. Dialogerna kommer handla om allt från avtalstekniska tolkningar och affärsmässigt perspektiv till frågor rörande medlemskap och inloggningar.

I tjänsten ingår också att vara kategorigruppens marknadsresurs som jobbar med målgruppsarbete, kundbearbetning och att ordna marknadsaktiviteter och events såsom webbinarium, informationsmöten och deltagande på mässor tillsammans med övriga kollegor.

Lika viktigt som det är att ge våra kunder den bästa servicen är det att ta vidare de kundinsikter du får från kunddialoger till den övriga verksamheten. Du kommer jobba nära de andra funktionerna i teamet såsom kategoriansvarig, avtalsansvarig och koordinator där du levererar information och analyser och bidrar till att utveckla kategorigruppens stöd till kund och att ni tillsammans når bästa resultat.

När du jobbar på Adda får du ta del av många uppskattade förmåner (https://jobb.adda.se/).
Vi arbetar exempelvis flexibelt och hybrid, vi anordnar olika typer av utbildningar och gör flera aktiva saker för att du ska må bra. Vi jobbar med att ständigt förbättra vår arbetsplats och har fyra år i rad blivit certifierade av Great Place to Work.

Nu söker vi dig som tycker att det här låter lika kul som vi gör och har god erfarenhet av att arbete med mycket kundkontakt. Har du erfarenhet av sociala tjänster, trygghetslarm eller välfärdsteknik ser vi det som mycket meriterande. Vi ser också att det är bra om du jobbat med avtalstekniska frågor och har lätt för att sätta dig in och reda ut kundens problem. Det är viktigt att du har en god förmåga uttrycka dig på svenska i tal och skrift. Vi tror också att du är strukturerad, tålmodig, levererar service i världsklass, har en vilja att lära nytt och en massa andra bra saker.

Hoppas du fått en klar bild av vad tjänsten innebär, skulle du vilja veta mer så vänd dig till Daniel med dina frågor.

Vi ser fram emot att få ta del av din ansökan senast 6 april.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adda
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2023
  • Ansök senast: 6 april 2023

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024