Kvalificerad kundsupport med utökat ansvar till Adda

Arbetsbeskrivning

Är du duktig på att vägleda, hjälpa och stötta kunder? Har du dessutom ett särskilt intresse för att skriva, administrera och en inneboende känsla för design och layout har vi en riktigt spännande tjänst för dig!

Adda Inköpscentral söker nu dig som vill ta en nyckelroll i vår kategorigrupp vård och läkemedel där du kommer få vara med att driva och utveckla arbetet framåt tillsammans med våra kunder och intressenter där ni tillsammans skapar samhällsnytta.
Tjänsten som kundsupport inom vård och läkemedel Hos oss får du arbeta med högkvalificerat kundsupportarbete med ett utökat kundansvar där du krokar arm med våra kunder och vägleder dem i allt från deras avrop ur ett avtalstekniskt och affärsmässigt perspektiv till frågor rörande medlemskap och inloggningar. Du kommer även ha kontinuerlig dialog med våra större kunder och intressenter. Utöver det kommer du att få jobba mycket med vår kommunikation genom månadsbrev, rapportering och driva projekt, uppdatera hemsidan, samt jobba nära våra externa experter och hjälpa dem med diverse frågor. Du kommer också administrera och monitorera våra expertgrupper och delta i möten och skriva anteckningar, hjälpa till att organisera möten/konferenser och andra event som vi genomför i kategorin.
För att trivas hos drivs du av att ständigt lära dig nytt. Du får snabbt sätta dig in i nya avtalsområden, hantera en stor mängd information och utifrån det, ge korrekt information till våra kunder.
Kvalifikationer Relevant eftergymnasial utbildning
Ett par års relevant arbetslivserfarenhet (gärna från liknande tjänst)
Mycket god erfarenhet av och förmåga att arbeta i team och extern samverkan
God problemlösningsförmåga och nyfikenheten att ta reda på det som behövs
God förmåga att formulera dig på svenska i tal och skrift
God kunskap inom Officepaketet

Det är meriterande om du har erfarenhet från vård, vaccin och läkemedel samt offentlig upphandling.
Din profilFör att lyckas i ditt arbete är du kundorienterad och gillar att träffa och bygga relationer med olika människor. Vidare är du en god kommunikatör och duktig skribent som har ett öga för layout. Du drivs av att skapa kundnytta och är inte rädd för att pröva nytt eller ta egna initiativ. Du gillar att arbeta i team och hjälper till där det behövs, när det behövs. Du har tidigare erfarenhet från t.ex. serviceyrken, sjuksköterska, reception, kundsupport, avtalsadministration eller liknande.
AnsökanHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Linda Höjer,linda.hojer@adda.se.Sista ansökningsdag är 18:e augusti. Vi ser fram emot din ansökan!
Om AddaAdda är ett företag inom SKR som erbjuder tjänster och produkter inom digitalisering, strategisk försörjning och kompetensutveckling. Vi skickliggör våra kunder genom att utveckla kompetens och förmåga att ställa om. Det ger hela välfärden möjlighet att spara både tid och pengar. Adda har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Läs mer om vår verksamhet påwww.adda.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adda
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 juli 2024
  • Ansök senast: 18 augusti 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024