OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Etteplan är ett tekniskt tjänsteföretag. Vi skapar innovativa och hållbara ingenjörslösningar som ökar konkurrenskraften för produkt- och systemutvecklande företag. Vi är globalt verksamma och bland våra kunder återfinns bl.a. många av de världsledande industriföretagen. Vårt varumärkeslöfte; Etteplan -Engineering with a Difference fångar vår strategi och våra värderingar.
Söker du en ny stimulerande arbetsmiljö och en tjänst med stora möjligheter?
Etteplan befinner sig i en expansiv fas där tjänster och affärsmodeller utvecklas i snabb takt.
Just nu söker vi en engagerad, serviceinriktad och initiativrik Ledningskoordinator & Administratör till vårt team i Stockholm. Att vara Ledningskoordinator innebär mycket varierande uppgifter och är en självständig roll där du stöttar VD och chefer med projekt- och kontorsadministration, internkommunikation samt med stöd och beslutsunderlag vid affärsuppföljning och verksamhetsutveckling. Du kommer också få en viktig roll för att planera och genomföra kund- och medarbetaraktiviteter, så som event och konferenser.
Du brinner för att ge bra service och trivs väl med det. De administrativa uppgifterna kräver noggrannhet och ansvarstagande samtidigt som rollen ger dig god möjlighet att bidra till Etteplans utveckling utifrån din egen personlighet och speciella kompetens. Vi är en platt organisation där din initiativförmåga att ta tag i saker, högt som lågt, är avgörande.
Hos oss blir du delaktig i ett expansivt företag med god sammanhållning och ett stort utrymme för individen. Etteplan präglas av en dynamisk och otvungen företagskultur med drivna och engagerade medarbetare.
Exempel på arbetsuppgifter är;
Stötta VD och chefer med administrativa uppgifter samt projektadministration & projektuppföljning
Förbereda och genomföra externa och interna event, resor, möten och konferenser
Samordna internkommunikation och information bl.a. på vår internwebb
Bistå rekryterande chefer vid introduktion av nyanställda
Administrativt stöd till IT, telefoni mm
Inköp kopplade till kontor, resor och medarbetare
Granskning av fakturor samt kontakter med leverantörer
Administration, skötsel & trivsel vid kontoren inom regionen
Avtalshantering
Kompetensprofil:
•
Dokumenterad erfarenhet från tjänst med hög grad av service och självständig problemlösning
•
Mycket god kommunikationsförmåga i tal och skrift på både svenska och engelska
• Erfarenhet av ekonomirelaterade arbetsuppgifter
•
Goda kunskaper i Officepaketet och särskilt Excel. Sharepoint-kunskap meriterande
•
Intresse och talang för marknadsföring och kommunikation meriterande.
Vem söker vi?
Dina personliga egenskaper värderas mycket högt. Vi söker dig som är social, strukturerad och har en rakt igenom lösningsorienterad inställning. Du har lätt för att prioritera samt tar egna initiativ där behoven finns. Du trivs som spindeln i nätet och tar ansvar för helheten. Det är självklart för dig att hålla en mycket hög servicenivå.
Ansökan
Ansök så snart som möjligt då rekryteringsarbetet pågår löpande.
Kontaktperson
Vid frågor om tjänsten kontakta Rekryteringsansvarig Petra Fridberg på 0732-745 146.
Om företaget
Etteplan omsatte 183,9 miljoner (EUR) 2016. Bolaget har 2 800 medarbetare i Sverige, Finland, Nederländerna, Tyskland, Polen, Kina och Förenta Staterna. Etteplans aktie är noterad på Nasdaq Helsinki Oy under tickern ETTE. (www.etteplan.com)
Etteplan - Engineering with a difference.
Vi undanber oss samtal från rekryteringsfirmor.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Bergner, Area Manager
+46 10-722 41 41
Ola Lindberg , Teamleader Eskilstuna
+46-16-159661
Jessica Gejskog, Avdelningschef Teknikinformation
073-661 48 09
Matts Eriksson, Reginonal Manager
070-310 33 90
Gert Åström, Kontorschef
070-6484468
Mikael Edoff, Unionen
073-661 48 10
Kristoffer Bäckström, Sveriges Ingenjörer
+46 70 960 64 43
Gert Åström, Area Manager
070 - 648 44 68
Marcus André, Area Manager Etteplan Jönköping
+46-701-905941
Magnus Persson, Manager
0721-829676