OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För ett långt konsultuppdrag hos en av våra kunder söker vi nu efter en duktig orderregistrerare/administratör som kan börja omgående.Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta på säljavdelningen och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara orderregistrering i affärssystemet Pyramid och i förlängningen även kundtjänstarbete.I dina arbetsuppgifter kommer även övriga allmänna kontorsgöromål att ingå.Kvalifikationer: För att vara aktuell för tjänsten måste du ha erfarenhet av orderregistrering i ett affärssystem.Du skall ha mycket god datorvana samt behärska det svenska och engelska språket flytande i såväl tal som skrift.Då företaget arbetar med utländska kunder och leverantörer är utöver detta ytterligare ett språk meriterande.De språk som efterfrågas är tyska, franska, italienska och/el kinesiska.Vi vill också att du har erfarenhet från och/eller intresse av industri och teknik.Som person är du social, serviceminded och har lätt för att samarbeta med andra.Du har god initiativförmåga, tycker det är roligt att lära dig nya arbetsuppgifter och tar gärna eget ansvar.Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta i en utvecklande och internationell miljö mitt i centrala Göteborg.Uppdraget kan leda till en fast tjänst hos vår kund.Tjänsten skall tillsättas omgående. Ansökan: Låter det intressant? Sök tjänsten på vår hemsida: www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser.Fler spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00