Kvalificerade ekonomiassistenter till Karelis konsultverksamhet

Kvalificerade ekonomiassistenter till Karelis konsultverksamhet

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi kvalificerade ekonomiassistenter till vårt konsultteam för varierande och spännande uppdrag hos våra kunder i Skåneregionen. Vi har sedan starten haft en expansiv tillväxt och arbetar idag med flera av de största och mest välkända företagen inom olika branscher. Vi hoppas att just du vill bli en av oss och vara med och bidra till Karelis och våra kunders fortsatta utveckling!

Vem är du som vi söker?

Troligtvis har du en eftergymnasial utbildning inom ekonomi, men framför allt har du en bakgrund som ekonomiassistent med erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra. Du har lätt för att ta till dig nya system och är inte rädd att stötta upp där det behövs. Vi ser att du är prestigelös, flexibel och har förmågan att få en överblick över vad som behövs göras. Vidare har du en helhetsförståelse av ekonomiprocessen och har arbetat med sedvanliga arbetsuppgifter inom ekonomiområdet.

Du har arbetat med uppgifter som exempelvis:

- Kund- och levreskontra
- Löpande bokföring
- Stämma av inköpsorder
- Avstämningar
- Scanna fakturor
- Registrering av in- och utbetalningar
- Ta fram statistik/rapporter i Excel
- Övriga administrativa uppgifter




Varför konsult på Kareli?

Som anställd konsult hos oss får du uppleva olika spännande uppdrag och nya branscher. Du får lära känna nya människor samt dina kollegor i konsultgruppen som du kan utbyta tankar och idéer med. Det innebär inte bara att du breddar ditt CV och utökar din kunskapsbank, utan även bygger ett värdefullt nätverk som du kommer ha nytta av i din framtida karriär.

Personligt engagemang - Hos oss är du en person, och vi vill vara delaktig i din utveckling. Vi jobbar mot en gemensam målbild där vi ser till att du känner dig trygg och får rätt förutsättningar ute hos våra uppdragsgivare.

Bra villkor - Hos oss får du en fast månadslön, friskvårdbidrag och tillgång till förmånsportalen Benify. Dessutom blir du en del av gemenskapen i Kareli och våra aktiviteter tillsammans.

Kompetensutveckling - Vi vill gärna att vårt samarbete ska vara långsiktigt och givande för alla inblandade. Där vi supportar och coachar dig så du får rätt förutsättningar att utvecklas i din roll som ekonom.

Anställningsform, omfattning och tillträde

Du blir anställd som konsult hos Kareli och kommer att arbeta ute hos någon av våra kunder. Tjänsten kommer vara på heltid under kontorstid och uppdraget kommer vara beläget inom Skåneregionen.

Hur ansöker du?

Vi tar ej emot ansökningar direkt via mail, med hänvisning till GDPR. Du ansöker istället direkt via vår hemsida genom att klicka på länken längst ner i annonsen. Vi går igenom alla ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av Jenny Markusson på Jenny@kareli.se

Om Kareli

På Kareli är vi specialiserade på konsult- och rekryteringslösningar inom ekonomi. Du får en partner med ett unikt arbetssätt som jobbar för att snabbt och effektivt placera rätt ekonom på rätt plats, kanske redan igår.

Vi träffar dagligen eftertraktad spetskompetens och ser långsiktigt på alla samarbeten, där vi jobbar nära alla våra kollegor i konsultgruppen, kandidater och kunder. Detta nära samarbete och vår branscherfarenhet skapar gynnsamma förutsättningar för oss att genomföra snabba och träffsäkra matchningar mellan person, kompetens och uppdrag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kareli
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 februari 2022
  • Ansök senast: 31 juli 2022

Liknande jobb


4 november 2024

Ekonomiassistent leverantörsreskontra – tidsbegränsad anställning

Ekonomiassistent leverantörsreskontra – tidsbegränsad anställning

29 oktober 2024