OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till samhällsviktig myndighet söker vi en Kvalificerat Kundservicemedarbetare med kommunikatörsförmåga.
Den här rollen är ny och innebär både ett ansvar för samordning av information och kommunikation på kundens kunskapsbank med frågor och svar samt arbete med kundservice.
Som kundservicemedarbetare ingår det dels att ansvara för innehållet i kunskapsbanken frågor & svar och att säkerställa att det är enhetligt och tydligt. Du kommer att samarbeta med kommunikationsavdelningen och även andra delar av verksamheten för att samordna informationsmaterial för att det ska bli användarvänligt och vara ett bra stöd för både kunder och medarbetare. Du är en del av en effektiv och serviceorienterad grupp som huvudsakligen arbetar med att ta emot och hantera inkommande ärenden per telefon och mail från kunder, entreprenörer och intresserad allmänhet. Arbetet innebär bland annat att ge information och svara på frågor gällande kundens verksamhet.
Vi söker dig med följande kunskaper/utbildning
Akademisk examen inom kommunikation, alternativt motsvarande utbildning eller arbetslivserfarenhet som beställaren bedömer relevant för uppdraget
5 års erfarenhet av liknande arbete med kvalificerat kundservicearbete
Minst 2 års erfarenhet av att ha arbetat som kommunikatör
Minst 1 års vana av att arbeta i Officepaketet
Minst 1 års vana av att arbeta i ärendehanteringssystem
God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska
Goda kunskaper i engelska, först och främst i tal
Startdatum efter godkänt säkerhetskontroll. Heltid, tillsvidare.
Svenskt medborgarskap krävs för detta uppdrag.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.