OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Har du intresse för kvalité, brinner för kundkontakt och vill arbeta i en utvecklande roll som du kan växa i? Då är det här tjänsten för dig! Som kvalité/kundsamordnare har du daglig kontakt med företagets kunder och därmed tar hand om ordrar som kommer in och är även behjälplig vid alla inkommande frågor.
I arbetsuppgifterna kan det även handla om att göra processbeskrivningar, sätta upp flöde i produktionen och ta hand om reklamationer från kunder m.m. Tjänsten kommer att utvecklas utifrån vem det är som kommer in, det finns många olika områden inom processutveckling och kvalitetsarbete som du kan få arbeta med. Vår kund arbetar även med konsultuppdrag vilket innebär att det kan förekomma resor inom Sverige.
Om företaget
Vår kund har en global verksamhet och finns i 30 stycken länder med över 200 000 anställda. Kundens verksamhet erbjuder ett komplett utbud av design, tillverkning och logistiktjänster.
I Linköping arbetar man med elektronisk hårdvara, mjukvara och testutveckling. Kunden erbjuder bland annat konstruktion för tillverkning av ingenjörstjänster, kretskorts montering och industrialisering.
Din profil
Meriterande krav:
- Kundvana
- Duktig på att uttrycka dig i tal och skrift i både engelska och svenska
- Vi tror att du har läst någon industritekniskutbildning på gymnasiet eller liknande
- Vi ser gärna att du tidigare har kommit i kontakt med processutvecklingsfrågor eller kvalitétsarbete
- Du är välbekant med Lean och ISO 9001 och 14001
Personliga egenskaper:
Som person är du självgående och initiativtagande. I din roll krävs att du inte är rädd för att ifrågasätta arbetet då detta är en del av att förstå verksamheten och förbättra processer och kvalitéten. Du har ett starkt eget driv och du för ditt arbete framåt. I din roll ingår mycket kontakt med andra människor, både kunder och kollegor och detta är något som du trivs med.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Start: Omgående
Placering: Linköping
Omfattning: Heltid, dagtid
Lön: Enligt överenskommelse
Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996