Kvalitet och kundservice

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi dig som vill arbeta inom kundservice och att jobba med telefonen som arbetsredskap!Dina arbetsuppgifter[ Följa upp leveranser via både inkommande och utgående samtal till kunder.Du kommer alltså aktivt att kontakta kunder för ständig kvalitetsförbättring och lösa dagliga utmaningar som kan uppkomma med leveranser.Din Erfarenhet[ Du har minst ett års erfarenhet av att ha arbetat inom kundservice i form av kontakt med kunder via telefon tidigare och vill arbeta på kontor.Du har arbetat aktivt med att lösa dagliga problem som uppstår ute hos kunder och ser det som en utmaning i arbetet att lösa problem och få kunden nöjd oavsett vad utmaningen står i.Har du erfarenhet av transportbranschen, logistik, eller liknande är det meriterande men inget krav.Du har fullgjort gymnasieexamen.Körkort är önskvärt.Dina personliga egenskaper Som person så är du lugn och trygg i dig själv.Du är flexibel, social och ansvarsfull.Du söker en anställning på ett företag där du ser att du kommer att vilja vara kvar under en längre period. [

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén

Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 11 november 2010
  • Ansök senast: 28 december 2010

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


7 januari 2025

Administratör till Servicecenter

18 december 2024

17 december 2024