Kvalitets- och affärsutvecklare / Strategic Planner

Arbetsbeskrivning

Experis Finance söker nu en kvalitets- och affärsutvecklare / Strategic Planner till vår kund inom fordonsindustrin. I denna roll är du ansvarig för att utveckla och implementera strategier för företagets kvalitetsavdelning samt för att utmana och supportera organisationen för att initiera ständiga förbättringar. Läs vidare och sök redan idag!

Arbetsbeskrivning

I denna spännande roll arbetar du nära verksamheten med att driva strategiska projekt, samt att förse bolaget med affärssupport för att nå högt uppsatta mål. Du rapporterar till kvalitetschefen. Huvudsyftet med rollen är att säkerställa kundnöjdhet och arbeta med ständiga förbättringar genom att bl a:

* Utarbeta rapporter och presentationer baserat på analysresultat av kvalitet och organisationens prestation
* Driva strategiska projekt och koordinera verksamhetens arbete för att nå satta mål
* Förbättra verksamheten och främja verksamheten genom att arrangera workshops och diverse samarbeten, alltid i ett nära samarbete med den operativa verksamheten
* Utveckla och implementera affärsstrategier och säkerställa att strategierna är välkända inom organisationen
* Delta i utvecklingen av kvalitetsstrategier och säkerställa att best practice följs



Din profil

För den här rollen söker vi dig som har en passion för kvalitetsarbete och som har som mål att alltid erbjuda de bästa kundlösningarna för en optimal kundupplevelse. Du har ett stort driv och är en fena på att självständigt driva och leda korsfunktionella projekt, alltid med ett tydligt kund- och affärstänk. Som strategisk planerare har du ett öppet sinne och är analytisk och strukturerad, samtidigt som du är uppmärksam och är en god kommunikatör, särskilt på engelska.

* Akademisk examen inom relevant område, t ex företagsekonomi

* Arbetslivserfarenhet inom business development, change management, förbättringsarbete eller som förändringsledare är önskvärt

* Ett par års erfarenhet från management eller strategiarbete, samt dokumenterad erfarenhet av att driva

* Kunskap inom metoder inom operational excellence

För att trivas och passa i rollen som Experiskonsult är dina mest framträdande egenskaper; ansvarsfull, strukturerad, självgående, nyfiken, positiv, lösningsorienterad, hjälpsam och du har en stor social kompetens.



Vad kan vi erbjuda dig?

Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter, och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.

Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.



Våra värderingar

Våra värderingar betyder mycket för oss, det är utifrån dem vi har skapat vår gemensamma värdegrund som hela tiden utvecklas med alla oss som jobbar på ManpowerGroup. Genom våra värderingar kan vi också tydliggöra den riktning vi tar som bolag, till våra konsulter, kandidater och kunder.

* People - vi bryr oss om människor och den roll arbetet har i deras liv. Vi respekterar människor som individer, litar på dem, stödjer dem och ger dem möjlighet att förverkliga sina mål i livet.

* Knowledge - vi delar med oss av vår kunskap, expertis och våra resurser. Vi lyssnar aktivt och använder den informationen för att förbättra våra erbjudanden, våra tjänster och våra relationer.

* Innovation - vi är föregångare i arbetslivet. Vi vågar vara innovativa, vara pionjärer och utvecklas. Vi utmanar hela tiden för att finna nya och bättre lösningar.

Experis eftersträvar mångfald

Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.



Ansökan

Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken till höger, urval sker löpande.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult, är du välkommen att maila Kandidatspecialist Albin Ljungquist på

Sökord: förändringsledare, change management, business development, strategic planner, strategisk planerare, management, project line, cross-functional, business intelligence, business planning

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Contract
  • Publicerat: 16 november 2016

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


29 oktober 2024

Stadsdelssamordnare till trafikkontoret

Stadsdelssamordnare till trafikkontoret

28 oktober 2024

24 oktober 2024