OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Rollen som Kvalitetsadministratör är med fokus på problemlösning och administrativ dokumentation, men med dialog och kontakter internt såsom externt. Du kommer att ha flera olika kontaktytor och använda dig av både svenska och engelska i ditt arbete. Har du även en god social förmåga och är bra på att samarbeta, med en hjälpsam inställning så kommer du lyckas i rollen hos vår kund.
OM TJÄNSTEN
I rollen som Kvalitetsadministratör kommer du att arbeta med ärendehantering som berör felaktigheter i olika typer av dokument, du sitter i andra led med ansvar att gräva djupare i ärendena och stänga dem. Vid behov lyfter du återkommande felaktigheter till kollegor som arbetar med kvalitetssäkring. Eftersom det är du som hjälper andra att komma tillrätta med ärendet och reda ut vad som behövs åtgärdas för att lösa kundens problem. Det finns formulär för ärendehantering som du kan följa, men du kommer att få felsöka en del på egen hand.
Du kommer att ha en kollega som stöttar dig och teknisk kompetens finns på plats, men du bör ha ett eget tekniskt intresse för att trivas i rollen. Vidare tycker du om att sätta dig in i dokument och tycka det är intressant att gräva djupare i dessa.
Du erbjuds
* Ett långsiktigt uppdrag på ett intressant bolag
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
* Felsöka och utreda inkommande felärenden
* Kommunikation via mail och telefon med både interna medarbetare och externa relationer, på både engelska och svenska
* Dokumentation och support för kvalitetssäkring samt spårbarhet
VI SÖKER DIG SOM
* Gymnasial utbildning inom relevant område för tjänsten och du har ett tekniskt intresse
* Mycket goda kunskaper i svenska, eftersom du skall hantera dialog med interna medarbetare
* Du skriver engelska väldigt väl och goda kunskaper i tal, eftersom viss dokumentation kommer att skrivas och hanteras i såväl engelska såsom i det svenska språket
Meriterande erfarenhet för den här tjänsten är om du har arbetat med teknisk dokumentation, arbetat med support och ärendehantering, har en teknisk bakgrund eller likvärdigt.
Som person är du:
* Problemlösande
* Strukturerad
* Noggrann
Övrig information
* Start: Oktober
* Omfattning: Heltid 1 år med möjlighet till förlängt uppdrag
* Placering: Umeå
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
När du kommer på intervju så får du veta vem vår kund är.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231