Kvalitetsansvarig

Kvalitetsansvarig

Arbetsbeskrivning

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: 

 

Axo Finans är en ledande låneförmedlare som grundades 2008 och är under strikt tillsyn av Finansinspektionen. Som en etablerad nordisk koncern med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland, består vår organisation av över 180 engagerade medarbetare. Varje månad bistår vi tusentals kunder med att optimera sin privatekonomi genom att erbjuda en omfattande jämförelse av lånerbjudanden från 37 olika banker och långivare.

Vi söker en dedikerad Kvalitetsansvarig som vill ta ledning i vårt kvalitetsarbete och säkerställa att vi uppfyller de högsta standarderna av efterlevnad och kvalitet på marknaden. Med en pågående expansionsfas erbjuder denna roll en unik möjlighet för dig att växa tillsammans med företaget och aktivt påverka utvecklingen av vårt kvalitetsarbete.

Rollens huvudsyfte

I rollen som Kvalitetsansvarig kommer du att ansvara för att utveckla och genomföra utbildning för vårt telemarketingteam. Du har en central roll i att säkerställa att både nyrekryterad och befintlig personal besitter de kunskaper, färdigheter och verktyg som krävs för att genomföra högkvalitativa kundsamtal. Du kommer att samarbeta med CEO Sweden och Head of Telemarketing för att utveckla strategier för vårt kvalitetsarbete och identifiera utbildningsbehov inom organisationen.

Rollen rapporterar till Head of Telemarketing.

Ansvarsområden

Utveckla, implementera och uppdatera utbildningsmaterial inom ramen för kvalitetsarbete.

Genomföra utbildningssessioner, workshops och träningar för att förbättra säljarnas kompetens inom områden som rör efterlevnad, kundinteraktion och kommunikation.

Utföra medlyssning för att identifiera brister och utveckla förbättringsförslag och åtgärder.

Utvärdera och följa upp effektiviteten i vårt kvalitetsarbete och utbildningsinsatser samt identifiera områden för förbättring.

Säkerställa att telemarketingteamet kontinuerligt har tillgång till resurser och stöd för att förbättra sina kunskaper och färdigheter under sin anställning hos oss.


Kvalifikationer

Relevant utbildning och erfarenhet inom kvalitetsledning och utbildning.

Förståelse för och erfarenhet av efterlevnad och compliance-relaterade frågor inom finanssektorn.

Stark kommunikationsförmåga och förmåga att effektivt förmedla kunskap till andra.

Förmåga att strukturerat planera och genomföra utbildningsaktiviteter.

En ögat för detaljer och förmågan att identifiera områden som kräver förbättring.

Förmåga att arbeta självständigt och som en del av ett tvärkulturellt team.

Flytande Svenska och engelska, övriga språkkunskaper är meriterande.


Låter detta som en utmaning du är redo att ta dig an? Skicka in din ansökan och CV idag! Vid frågor om rollen, tveka inte att kontakta vår Nordic Talent Acquisition Manager, Malin Indal, på mai@axogroup.com eller ring 072-314 43 93. Vi ser fram emot att välkomna en dedikerad Kvalitetsansvarig som kommer att spela en avgörande roll i att höja vår kvalitetsstandard.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Groups kund
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 november 2023
  • Ansök senast: 30 november 2023

Liknande jobb


SQE till ledande industrikund i Västerås

SQE till ledande industrikund i Västerås

21 november 2024

20 november 2024