OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Q Bemanning & Rekrytering AB
Q är ett Bemannings- och Rekryteringsföretag inriktade på områdena teknik/IT, industri samt HR/ekonomi. Våra kunder består av såväl stora som små företag som önskar hjälp med bemannings- och rekryteringstjänster där vi erbjuder personallösningar inom specialistområden och chefsnivå. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och medlemmar i branschorganisationen Almega samt Svenskt Näringsliv.
Beskrivning
Till en av våra mycket fina kunder söker vi
KVALITETSANSVARIG reklamationer.
Arbetsuppgifter
Ha 100 % koll på samtliga reklamationer samt ansvara för att dessa åtgärdas.
Ha ansvar för reklamationer internt/extern.
Kommunicera med kund samt internt produktion/logistik.
Analysera - varför gick det fel ? Hur undviker vi detta i framtiden ?
Tillsammans med produktion arbeta fram metoder för att förebygga produktionsfelaktigheter.
Utarbeta rutiner i förebyggande syfte.
Sköta administrationen rörande rekalamtioner.
Registera ärenden i företagets system.
Kontrollera att ärendet verkligen är en reklamation.
Kontinuerligt komma med förslag till förbättringar.
Kvalifikationer
Du skall vara erfaren och rutinerad och ha arbetat med kvalitet tidigare.
Vara insatt i ISO 9001 & 14001.
Mycket viktigt är att kunna kommunicera externt mot kund samt internt mot kollegor.
Du skall vara självgående och ha självförtroende att våga fatta beslut.
Villkor
Marknadsmässig lön och villkor.
Provanställning som övergår till tillsvidareanställning ( fast ).
Har du några frågor ? Ring Henrik Nitz 019-760 20 91
Kontaktpersoner på detta företaget
Henrik Nitz
019-760 20 91
Henrik Nitz
10-760 20 91
Henrik Nitz
070-160 20 91
Henrik Nitz VD
070-160 20 91
Henrik Nitz
019-7602091
Henrik Nitz
070-1602091
Henrik Nitz
0701-1602091
Sara Löfgren
013-470 39 05