Kvalitetsansvarig till vår kundtjänst!

Kvalitetsansvarig till vår kundtjänst!

Arbetsbeskrivning

Är du en driven, nyfiken och social person? Hos oss på DigitalTolk får du vara med att göra skillnad med ett socialt team som präglas av gemenskap och alltid med en energi på topp! Du kommer vara en del av vårt härliga kundtjänstteam och arbetet kommer fördelas mellan reklamationshantering och kundtjänstarbete.
Tjänsten innebär att:
Ansvara för inkommande reklamationer/avvikelser från kunder och tolkar, via vårt interna system på telefon och mejl
Återkoppla till kund enligt våra riktlinjer
Utredningsarbete via telefon och i system
Ansvara för utvecklande och uppdateringar i reklamationsprocessen
Guida våra kunder och tolkar i återkommande ärenden
Övrig arbetstid ingår det:
Ta emot samtal/mejl/chatt från kunder, tolkar och nya kunder
Utgående samtal för att tillsätta bokningar
Rekrytera tolkar
Skapa en kund-och tolkupplevelse i världsklass

Vem vi söker:
 En initiativrik, noggrann och ansvarsfull lagspelare som drivs av att göra skillnad och att tillsammans med kollegorna hitta de bästa lösningarna. I en dynamisk miljö blir du kreativ, sätter kund/tolk i första rummet och ser möjligheter i stället för svårigheter. Du kommer att hantera och ansvara för inkommande ärenden som rör reklamationer, du kommer ha mycket kontakt med både kunder och tolkar. Du är serviceminded och tycker om att ha flera olika arbetsuppgifter igång samtidigt.
Du har:
Erfarenhet av hantering av reklamationer
Erfarenhet av kundservice, kundtjänst eller motsvarande
Mycket goda kunskaper i svenska, tal & skrift
Serviceinriktad, lösningsorienterad, hjälpsam och teamorienterad

Du erbjuds:
Vi erbjuder dig att vara med i en expansiv fas i vår resa som också kommer innebära mycket utveckling, här vill man vara! Vi växer i både Sverige och Norden och vi ser att denna roll kommer ha en viktig del i detta. Du kommer bli en del av ett engagerat team med utgångspunkt i centrala Stockholm. Vi som jobbar på DigitalTolk är också glada och stolta att kunna få vara med och göra skillnad i våra kunders vardag genom de tjänster vi erbjuder.
Övrigt:
Tjänsten avser heltid, provanställning med möjlighet till tillsvidareanställning. 
Start: omgående.
Arbetstiderna är vanliga kontorstider 8–17 samt 4 beredskapspass i månaden på kvällar och helger, utanför kontorstider.
Placering: Stockholm, Slussen
Information om oss:
Vi på DigitalTolk är glada och stolta att kunna få vara med och göra skillnad i människors liv genom våra tjänster. Vi är det enda företaget som har helautomatiserat matchningsprocessen för bästa matchning med ett inbyggt feedbacksystem för tolkar och kunder. Vi är övertygade om att lojalitet, kvalitet och leveranssäkerhet hänger ihop. Vi drivs av att kunna erbjuda våra kunder bästa möjliga service genom att erbjuda både kvalitet, tillgänglighet och service via ett brett tjänsteutbud inom tolkning. Detta gör vi genom att använda modern teknik och innovativa angreppssätt i en annars relativt traditionell bransch med syfte att ta fram lösningar som fungerar bättre för alla. Vi ämnar leda utvecklingen av artificiell språkintelligens och tänker fortsätta skapa möjligheter för människor att mötas, få rätt hjälp och stöd.
Som företag har vi redan tagit emot flertalet utmärkelser och priser för vårt sätt att ta oss an en samhällsutmaning. Utnämnda som årets framtidsgasell och Sveriges snabbast växande företag 2021, en av Sveriges fem mest innovativa Startup, pris som ett av ”Sveriges bästa företag” samt vinnare av Post- och Telestyrelsens innovationstävling ”Bäst i branschen".

Sammanfattning

  • Arbetsplats: DigitalTolk STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 november 2022
  • Ansök senast: 17 december 2022

Postadress

Hälsingegatan 49
STOCKHOLM, 11331

Liknande jobb


22 oktober 2024

Order Flow & After Sales Administrator

Order Flow & After Sales Administrator

3 oktober 2024