Kvalitetskoordinator inom avvikelsehantering

Kvalitetskoordinator inom avvikelsehantering

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation
Brinner du för att koordinera och utveckla avvikelsehantering? Då kan det här vara tjänsten vara för dig! För vår kunds räkning, en multinationell högteknologisk koncern, söker vi nu en Kvalitetskoordinator till deras kontor i Finspång! Detta är ett konsultuppdrag via Unik Resurs. På företaget är man van att arbeta hybrid. Medarbetarna har både möjlighet att arbeta på distans och förväntas vara på kontoret några dagar i veckan.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden
Som Kvalitetskoordinator och utvecklare inom avvikelsehantering kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara:


- Utveckla/förtydliga processer och verktyg samt tillhörande utbildning.
- Arbeta med befintliga resurser och koordinera ärenden.
- Stötta verksamheten i grundorsaksutredningar.
- Säkerställa att verksamheten arbetar med förbättringar kopplat till grundorsaksutredningar.
- Analysera och sammanställa NCC.
- Delta i andra projekt/initiativ på avdelningen.

Din profil
Som person är du självständig och drivande. Du har förmåga att snabbt skapa dig ett nätverk samt förmåga att kommunicera och utbilda. För att trivas i rollen har du förmåga att utveckla processer. Du är även en kravställare till utveckling av verktyg samt business intelligence för att stötta arbetet.


Du är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift. Du har även goda kunskaper i Excel och Powerpoint för att bland annat kunna sammanställa rapporter.
Det är meriterande om du har en högskoleutbildning inom ekonomi, IT eller logistik. Erfarenhet av processmodellering, projektledning, kravinsamling samt presentationer i Powerpoint är också meriterande.

Ansök redan idag!
Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Vi kommer löpande presentera kandidater för kund. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Cecilia Alegria Furberg och nås på cecilia.alegria-furberg@unikresurs.se eller på 073-925 25 86

Väl mött!

Unik Resurs
Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2022
  • Ansök senast: 20 november 2022

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


SQE till ledande industrikund i Västerås

SQE till ledande industrikund i Västerås

21 november 2024

20 november 2024