Kvalitetskoordinator/Administratör

Kvalitetskoordinator/Administratör

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation Till en av våra kunder, en multinationell koncern med högteknologisk produkttillverkning, söker vi nu en Kvalitetskoordinator/Administratör till deras kontor i Finspång. Uppdraget är en fantastisk möjlighet för dig som vill ge din karriär en skjuts i rätt riktning i en modern, internationell och framåtsträvande miljö.Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag på 10 månader via Unik Resurs med mycket god chans till förlängning där kunden vill att man arbetar på plats.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden Vi söker en person med teknisk bakgrund som behöver både praktisk och teoretisk förståelse och erfarenhet för att utföra en bred skala av varierande uppgifter och problemlösning, relaterade till schemaläggning, planering, resursorganisation och administration generellt sett.
Fokusområden kan definieras enligt följande: • Planera och samordna uppgifter för kollegor och leverantörer • Stödja genomförandet av projekt med administrativa delar kopplade till inspektioner och rapporter • Uppdatera och följa upp uppgifter

Typiska uppgifter att spåra är:
- Inspektioner på fabriken i Finspång
- Genomgång av dokument
- Leverans av dokument till kund

Din profil • Vi förväntar oss att du har åtminstone några års erfarenhet från en liknande roll
• Goda kommunikationsfärdigheter • Flytande i svenska/engelska • Goda datorkunskaper (användning av MS Office-paketet och olika system/plattformar) • Kunskap om affärssystem är fördelaktigt (SAP, PLM eller liknande system)

Ansök redan idag!
Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Jessica Ferm och nås på 070-410 63 91 eller på jessica.ferm@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs
Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 november 2023
  • Ansök senast: 30 november 2023

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024