Kvalitetsledare Edita Bobergs

Arbetsbeskrivning

Edita Bobergs är ett av landets ledande grafisk hus. Efter sammanslagningen med våra systerbolag finns vi på fyra orter i Sverige och har två produktionsanläggningar. Vi går nu in i en ny fas med kanske Sveriges bredaste produktionsportfölj, som vi ska förvalta och utveckla. Våra 100 medarbetare jobbar hela tiden för att bli bättre och nu behöver vi ytterligare förstärkning till vår verksamhet i Falun.

Ditt huvuduppdrag är att identifiera, föreslå och implementera förbättringar inom vår verksamhet. Du har en fri roll för att hjälpa oss upptäcka processer, gränssnitt och rutiner som kan förenklas och effektiviseras. Med en pedagogisk metodik ska du belysa problem och stimulera fram lösningar, för att skapa hållbara förbättringar. Som kvalitetsledare ser du också till att Edita Boberg fullföljer de åtaganden och krav som finns inom miljö- och kvalitetsområdet. Du kommer att ha det övergripande ansvaret att säkerställa vår efterlevnad inom ISO 9001, 14001 och andra certifieringar som är en del av vår vardag.

Du skapar delaktighet och engagemang för att utveckla och effektivisera inom samtliga verksamhetsområden inom företaget. Det betyder att fokusområdena handlar både om det mänskliga och det produktiva värdet. Det innebär att ha ett helikopterperspektiv på verksamheten och att kommunicera vad det innebär att jobba hos oss. Vilka förväntningar finns, både ur ett arbetsgivar- och ett arbetstagarperspektiv. Det handlar om att kartlägga rutiner och processer för att hitta bättre lösningar som bidrar till utveckling och framgång. Din roll är viktig både internt och externt.

I arbetsuppgifterna ingår att planera, genomdriva och initiera aktiviteter i nära samarbete med ledningsgruppen. Ditt ansvarsområde är också att utbilda/informera, följa upp avvikelser och skriva instruktioner. Du representerar företaget och är vår expert gentemot kunder och leverantörer i miljö- och kvalitetsfrågor. En del resande förekommer i tjänsten.  

Vill du veta mer? Välkommen att kontakta Anna-Lena Hagström, 072-5141 091 på Sprint, som vi samarbetar med i denna rekrytering. Ansök via sprint.se senast 27 april.

Kontaktpersoner på detta företaget

UlfAlexandersson, Sprint
070 - 260 50 00
Ulf Alexandersson, Sprint
070 - 260 50 00
Anna-Lena Hagström,
072 – 514 10 91
Mikael Ek, Rekryteringskonsult Sprint Dalarna
072-229 59 29
Ulf Alexandersson,
070 - 260 50 00
Mikael Ek, VD Sprint
072-229 59 29
Mikael Ek, VD & rekryteringskonsult Sprint
072-229 59 29
Mikael Ek, VD & Rekryteringskonsult på Sprint
072-229 59 29

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprint Personal AB Falun
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Dag , Heltid , Tillsvidareanställning
  • Publicerat: 11 april 2014

Besöksadress

Kaserngården 4
None

Postadress

Kaserngården 4
Falun, 79140

Liknande jobb


4 november 2024

2 november 2024

1 november 2024