Kvalitetsledare på kundservice

Arbetsbeskrivning

Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare, 275 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretaget idag. I Sverige har Teleperformance Nordic 750 anställda och tre kontor i Stockholm, Göteborg och Söderhamn. Denna tjänst är placerad på huvudkontoret på St:Eriksgatan i Stockholm. Teleperformacne arbetar på uppdrag av andra företag. Vi är nu i uppstartsfasen av ett nytt och spännande kundsreviceuppdrag med Boxer och söker därför en Kvalitetsansvarig. Som kvalitetsansvarig på Teleperformance är du ansvarig för kvalitetsmålen i dina uppdrag/program uppfylls och för att alla processer efterföljs på ett verkningsfullt sätt. Detta innebär bland annat att: - Säkra att Teleperformance Nordic AB's kvalitetssystem efterföljs på uppdraget samt utarbeta åtgärdsplaner - Arbeta aktivt som stöd för teamledare för att upprätthåla god kvalitet i uppdraghet (tex medlyssningar, utbildningar mm). - Agera proaktivt där du anser att kvaliten kan stärkas genom nya/ändrade rutiner/processer. - Ha god förståelse av, samt uppföljning på, de nyckeltal som är relevanta i uppdraget - Reagera på avvikelser Tillsammans med Teamledarna, programansvarige samt övriga funktioner fokuserar du på att säkerställa att man i enlighet med definierade mål får ut tänkta resultat ur processerna så att både Teleperformance och kund blir nöjda. Vi erbjuder dig en spännande, utvecklande och krävande befattning i en växande bransch. Du kommer att få arbeta med ett "ungt" gäng och även om vi har ett etablerat arbetssätt ser vi gärna att du kommer med nya tankar och ideer samt är med och driver både projekten och företaget framåt. Du har en god erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, helst från företag inom samma bransch. Du har sannolikt någon form av adekvat akademisk utbildning, eller annan likvärdig erfarenhet. Du har goda kunskaper i engelska. Ditt arbete på Teleperformance kräver att du kan kravställa och driva, vidare bör du som person vara initiativtagande, resultatinriktad, strukturerad samt ha ett intresse för affärer. Du har en administrativ talang och kvalitet är din "ledstjärna". Du har även en god förståelse av produktionsnyckeltal och hur dessa på olika sätt påverkar, och påverkas av, kvalite. Välkommen med din ansökan till oss!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman

Sammanfattning

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 115 113 43 STOCKHOLM
None

Postadress

Sankt Eriksgatan 115
STOCKHOLM, 16867

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010