OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du lösningsorienterad och noggrann? Effective Communication söker nu en kvalitetsmedarbetare på heltid!
Om oss på Effective Communication:
Effective grundades 2010 och är idag ett av Sveriges främsta företag inom telekombranschen. Vi arbetar med ett flertal framgångsrika bolag där försäljning av toppklass ligger i fokus. Vi är en ung och dynamisk arbetsplats med ca 170 medarbetare i Stockholm & ca 90 medarbetare i Barcelona.
Arbetsplatsen kommer att vara i ett nyrenoverat kontor i centrala Barcelona med goda kommunikationer, och vi letar nu efter dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta administrativt & ansvarsfullt för att stötta upp vår kvalitetsavdelning.
Din roll:
Ditt arbete i största utsträckning kommer att innefatta avlyssning av bolagets säljsamtal och kundsupport. Med avlyssning, rapportering och orderkontroll kvalitetssäkrar du att de säljsamtal som görs på bolaget är inom ramarna för våra riktlinjer och rutiner. Parallellt agerar du även som kundsupport där du är behjälplig för våra kunder med t ex. leverantörsförfrågningar, korrigering av orders etc.
Vi en grupp på 4 medarbetare, vi alla har olika bakgrund och vi respekterar varandra och är behjälpliga för varandra. Vi söker dig som kan bidra till en god gruppdynamik och som kan förstå skillnad mellan personligt och arbete. Du är en person med ett stort engagemang, mogen och har en hög arbetsmoral. Du klarar av ett arbete som är hektiskt och strävar alltid utefter att göra ditt yttersta. Vi ser gärna att du tidigare arbetat med någon form av kundservice/administration och har den stora viljan till att utvecklas och förbli långvarig hos oss.
Vem är du?
Då du i rollen har många olika kontaktytor förstår du vikten av god kommunikation och att du har förmågan att uttrycka dig tydligt och välformulerat. Vidare ser vi att med din positiva inställning, har förmågan att leda samt motivera, även få med dig andra människor för att skapa goda resultat. För att passa i tjänsten behöver du vara en person som trivs med att samarbeta med andra samt har ett effektivt och strukturerat arbetssätt. Du klarar av ett arbete som är hektiskt och strävar alltid utefter att göra ditt yttersta. Att hantera press och stress är inget problem för dig.
Vi erbjuder dig:
- Heltidstjänst
- Timlön
- Daglig utbildning och coachning
- Tillträde omgående
Vi söker dig som:
- Talar och skriver svenska obehindrat- Krav
- Har administrationserfarenhet - Meriterande
- Har erfarenhet av sälj/kundservice - Meriterade
- har god datorvana - Meriterande
- Är lyhörd, stresstålig samt strukturerad
Tjänsten tillsätts när vi hittat rätt kandidat, välkommen med din ansökan för att bli en del av vårt härliga team!
Effective grundades 2010 och är idag ett av Sveriges främsta företag inom telekombranschen. Vi arbetar med ett flertal framgångsrika bolag där försäljning av toppklass ligger i fokus. Vi är en ung och dynamisk arbetsplats med ca 170 medarbetare i Stockholm & ca 90 medarbetare i Barcelona.
Arbetsplatsen kommer att vara i ett nyrenoverat kontor i centrala Barcelona med goda kommunikationer, och vi letar nu efter dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta administrativt & ansvarsfullt för att stötta upp vår kvalitetsavdelning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Försäljningschef Rickard Blom
0735528598
David Habtemikael
0723210505
Rekryterare Ashna Rasoal
0708686872
Rekryteringsansvarig David Habtemikael
0731550505
Rekryteringsansvarig Sham Mati
0708405870
HR Sham Mati
0708405870
Rekryteringsansvarig Sandrella Hanna
0708405870
HR Sandrella Hanna
0708405870
Sandrella Hanna
Nazanin Asghari
0708405870