OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi lägger allt vårt fokus på våra uppdragsgivares kunder men jobbar samtidigt för att utveckla vårt eget erbjudande. Vi tror på jämställdhet och hos oss är alla välkomna. Har man vad som krävs ger vi den utbildning och de verktyg som behövs för att lyckas.
Vi värdesätter långa samarbeten där vi kan bygga upp en stadig bas av kunskap för att hålla kvalitéten på topp och leverera imponerande resultat varje gång.
Vilka är vi
Effective Communication är ett väletablerat telemarketingbolag som har funnits sedan 2010. Vi arbetar med ett flertal framgångsrika bolag där försäljning av toppklass ligger i fokus. Vi är en dynamisk arbetsplats med ca 170 medarbetare i Stockholm, Kista och 70 anställda på kontoret i Spanien, Barcelona.
Arbetsplasten kommer att vara i ett nyrenoverat kontor i centrala Barcelona med goda kommunikationer, och vi letar nu efter dig som har tidigare erfarenhet av administration eller liknade.
Ditt arbete
Ditt arbete i största utsträckning kommer att innefatta avlyssning av bolagets säljsamtal och kundsupport. Med avlyssning, rapportering och orderkontroll kvalitetssäkrar du att de säljsamtal som görs på bolaget är inom ramarna för våra riktlinjer och rutiner. Parallellt agerar du även som kundsupport där du är behjälplig för våra kunder med t ex. fakturafrågor, korrigering av medlemskap etc.
Vi en grupp på 6 medarbetare i avdelningen, vi alla har olika ursprung och vi respekterar varandra och är behjälpliga för varandra och är som en familj. Vi söker som sagt tillökning till vårt team och söker dig som kan bidra till en god gruppdynamik och som kan förstå skillnad mellan personligt och arbete.
Du är en person med ett stort engagemang, mogen och har en hög arbetsmoral.
Du klarar av ett arbete som är hektiskt och strävar alltid utefter att göra ditt yttersta.
Vi ser gärna att du tidigare arbetat med någon form av kundservice/administration och har den stora viljan till att utvecklas och förbli långvarig hos oss.
Vi erbjuder dig:
• En god fast, månatlig lön
• Bekväma arbetstider
• Deltidstjänst
• Daglig utbildning och coachning
• Tillträde omgående
Vi söker dig som har/är:
• Tidigare arbetslivserfarenhet
• Talar och skriver svenska obehindrat
• Lyhörd, stresstålig samt effektiv
• Administrationserfarenhet
• Gärna tidigare erfarenhet inom sälj och kundservice
Kontaktpersoner på detta företaget
Försäljningschef Rickard Blom
0735528598
David Habtemikael
0723210505
Rekryterare Ashna Rasoal
0708686872
Rekryteringsansvarig David Habtemikael
0731550505
Rekryteringsansvarig Sham Mati
0708405870
HR Sham Mati
0708405870
Rekryteringsansvarig Sandrella Hanna
0708405870
HR Sandrella Hanna
0708405870
Sandrella Hanna
Nazanin Asghari
0708405870