OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi lägger allt vårt fokus på våra uppdragsgivares kunder men jobbar samtidigt för att utveckla vårt eget erbjudande. Vi tror på jämställdhet och hos oss är alla välkomna. Har man vad som krävs ger vi den utbildning och de verktyg som behövs för att lyckas.
Vi värdesätter långa samarbeten där vi kan bygga upp en stadig bas av kunskap för att hålla kvalitéten på topp och leverera imponerande resultat varje gång.
Effective Communication grundades 2010 och är idag ett av Sveriges ledande bolag inom telekombranschen. Vi är en dynamisk arbetsplats som samarbetar med ett flertal framgångsrika bolag där toppklassig försäljning ligger i fokus.
Just nu söker vi en ny kvalitetsmedarbetare till vårt kontor i Barcelona.
Effective Communication finns i Stockholm och i Barcelona. Vi växer så det knakar och det kommer finnas stora möjligheter till att utvecklas i företaget. Vi befinner oss i en spännande fas med våra 200 anställda.
Ansvarsområde
Tjänsten går ut på att säkra kvaliteten av säljsamtalen som våra innesäljare har med våra kunder. Ditt arbete i största utsträckning kommer att innefatta avlyssning av bolagets säljsamtal. Med avlyssning, rapportering och orderkontroll ska du kvalitetssäkra att de säljsamtal som görs på bolaget är inom ramarna för våra riktlinjer och rutiner.
Exempel på arbetsuppgifter
Tillsammans med ditt kvalitetsteam ska du särskilja, införa och göra uppföljningar på förbättringsåtgärder när det gäller kundens upplevelse med oss som bolag. Du kommer att ansvara för förbättring och förfining av säljarens kvalité i säljsamtalen i både skrift och muntligt. Du kommer även ha daglig mejlkontakt med våra kunder men även internt inom företaget.
Vi ser gärna att du har
• Erfarenhet av arbete inom kundservice eller kvalitésamtal.
• Du har lätt för att skriva texter, till exempel manus eller rapporter.
• God datavana och bra hantering av Office.
Vi ser att du är
• Är empatisk och har en god förmåga att kommunicera.
• Autonom och kan arbeta själv men samtidigt bra i grupp.
• Noggrann och strukturerad vad gäller planering av ditt arbete.
• Kommunikativ på ett sätt som är tydligt och förtroendegivande.
Arbetstider
Kontorstider, vardagar.
Lön och anställningsavtal
Lön enligt överenskommelse, provanställning en månad sedan tillsvidare
Ansökan och tillsättningsdatum
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, ansök därför redan idag.
Välkommen med din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Försäljningschef Rickard Blom
0735528598
David Habtemikael
0723210505
Rekryterare Ashna Rasoal
0708686872
Rekryteringsansvarig David Habtemikael
0731550505
Rekryteringsansvarig Sham Mati
0708405870
HR Sham Mati
0708405870
Rekryteringsansvarig Sandrella Hanna
0708405870
HR Sandrella Hanna
0708405870
Sandrella Hanna
Nazanin Asghari
0708405870