Kvalitetsmedveten kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling.

Företaget är medlem i Almega och tillämpar kollektivavtal för branschen.

AMGA har som exklusiv rekryteringspartner avtal med en stor kundserviceenhet i Stockholm. Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare till en heltidstjänst.

Denna tjänst är inom ramen för vår verksamhet inom personaluthyrning.

Företagsbeskrivning

Företaget är beläget i Stockholm med mycket bra kommunikationer, restauranger och gym runt hörnet.

Arbetsbeskrivning

Som kundtjänstmedarbetare hos vår kund är arbetet varierande. Du kommer bland annat arbeta med inkommande samtal, mailhantering, hantering av fakturor, kundavtal och mycket mer som innefattar att höja kundernas upplevelse av företaget. Du blir en del av ett team på 15 personer där det alltid är nära till skratt samtidigt som professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen.

Bakgrund

Du har arbetat eller kanske arbetar idag med service och försäljning. Att fokusera på kunden även i stressiga situationer är du van vid och är professionell i ditt kundmötande. Du uppskattar när dina måltal är tydliga och finner ett driv i att uppnå dessa tillsammans med dina kollegor.

Vi söker dig som är lyhörd och utåtriktad, du gillar att arbeta i grupp och är lösningsorienterad. Du har gymnasiekompetens och väldigt bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift.

Välkommen med din ansökan till work@amga.se

Arbetstider måndag - söndag på rullande schema.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 11 mars 2015

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024