Kvalitetsmedveten kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling.

Vi söker nu kundtjänstmedarbetare till en heltidstjänst. Företaget är beläget i Stockholm med mycket bra kommunikationer, restauranger och gym runt hörnet. Denna tjänst är inom ramen för vår verksamhet inom personaluthyrning.

Arbetsbeskrivning
Som kundtjänstmedarbetare hos vår kund är arbetet varierande. Du kommer bland annat arbeta med inkommande samtal, mailhantering, hantering av fakturor, kundavtal och mycket mer som innefattar att höja kundernas upplevelse av företaget. Du blir en del av ett team på 15 personer där det alltid är nära till skratt samtidigt som professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen.

Bakgrund
Du har arbetat eller kanske arbetar idag med service och/eller försäljning. Att fokusera på kunden även i stressiga situationer är du van vid och är professionell i ditt kundmötande. Du uppskattar när dina måltal är tydliga och finner ett driv i att uppnå dessa tillsammans med dina kollegor.

Vi söker dig som är lyhörd och utåtriktad, du gillar att arbeta i grupp och är lösningsorienterad. Du har gymnasiekompetens och väldigt bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!

Arbetstider måndag - söndag på rullande schema.

 

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta
Martin Edin 08-551 118 72

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 18 mars 2015

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024