Kvalitetsmedvetna kundtjänstmedarbetare sökes till PostNord

Arbetsbeskrivning

Kundtjänstmedarbetare
Motiveras du av att ge ett trevligt bemötande och vill arbeta med kundservice? Skulle du beskriva dig som målfokuserad, engagerad och lyhörd? Vill du arbeta med kundkontakt med fokus på att hitta bästa möjliga lösning? Då är detta tjänsten för dig.

Proffice söker nu engagerade och motiverade kundtjänstmedarbetare till PostNords kundcenter i Västerås. Du kommer att ha en daglig kontakt med privatkunder över telefon och mail för att ge dem bästa möjliga service utifrån deras behov. Du kommer arbeta tillsammans med ett engagerat och dedikerat team. För att kunna besvara alla frågor kring PostNords tjänster behöver du ha fokus på att vara lösningsorienterad och lyhörd.

Vem är du?

Som medarbetare på PostNords kundcenter trivs du i ett högt tempo med kunden i fokus och omväxlande utmaningar. Du är initiativtagande, driven och har lätt för att samarbeta i team. Du behöver ha en förmåga att ta dig an flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus mot kunden. God datavana är även något du behöver då du kommer arbeta i flera datasystem samtidigt.

Uppdraget är på heltid och startar i oktober. Du kommer att vara anställd av Proffice och uthyrd som konsult till PostNord. Arbetstiderna är dagtid. Tjänsten inleds med en betald utbildning för att du ska kunna vara trygg i din roll.

Låter det här som något för dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag! Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post (på grund av Personuppgiftslagen), men gärna frågor. Ansök därför via länken nedan.

Uppdragsgivare: Proffice Partner Solutions AB

Ort: Västerås

Anställningsform: Tillsvidare, som börjar med en 6-månaders provanställning

Omfattning: Heltid, 07:45 – 17:15

Sista ansökningsdag: 2016-10-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Jonathan Ottosson | jonathan.ottosson@proffice.se

Kvalifikationer:

Gymnasieexamen, flytande svenska (i tal och skrift), god engelska (i tal och skrift) är krav. Har du dessutom jobbat med kundtjänst tidigare är det starkt meriterande.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett målinriktat och personligt engagemang liksom en god förmåga att effektivt driva ditt arbete framåt. Vi tror att du är lyhörd gentemot kund och har en service i världsklass. Är du dessutom målinriktad och en lagspelare kommer du att bli en uppskattad kollega!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Organisations-/företagsbeskrivning:

Proffice är ett av Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag med över 10 000 anställda på omkring 80 kontor i Norden. Vi är en del av det globala HR-tjänsteföretaget Randstad. Som konsult hos Proffice är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver detta får du dessutom en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig möjlighet att forma din karriär så som du vill. Som konsult hos oss får du alltså en mängd karriärmöjligheter, du möter olika företagskulturer och får erfarenhet från många branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV.

Kontaktpersoner på detta företaget

Liv Hedström

Therese Lönnberg

Maria Callaghan

Emelie Wiktorsson
+
Fatu Lönnberg

Emelie Wiktorsson

Emelie Wiktorsson

Maria Callaghan

Nils Börlin

Anne Södergren

Sammanfattning

Besöksadress

Mäster Samuelsgatan 60 Box 70368, 10724 STOCKHOLM
None

Postadress

Mäster Samuelsgatan 60 Box 70368
Stockholm, 10724

Liknande jobb