Kvalitetssamordnare med erfarenhet

Arbetsbeskrivning

Till vår uthyrningsverksamhet med placering hos vår kund i Kalmar söker vi en erfaren kvalitetssamordnare där också personalansvar för ca 25 personer ingår. Arbetsuppgifterna omfattar förberedelse för införande av ISO-certifiering i företaget samt samordning av detta med övriga platser i regionen. Arbetsledning, information till och utbildning av personal är en annan viktig del i uppgiften. Du har erforderlig högskoleutbildning eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt. Dessutom erfordras goda kunskaper om kvalitetsutveckling och ledningssystem samt metoder och verktyg för kvalitetsmätningar och förbättringsarbete. Du har också god förmåga att planera och genomdriva åtgärder. Dina datakunskaper inom MS Office är mycket goda. Fotografiska kunskaper är meriterande. Som person är du kommunikativ, strukturerad, målinriktad med god empatisk förmåga. Tjänsten omfattar deltid 3 dagar/vecka med möjlighet till heltid och löper initialt på 2-3 månader och ev. förlängning. V.v. ansök snarast, urval sker löpande med tillsättning så snart som möjligt. Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag. Du söker tjänsten via www.proffice.se

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010