Kvalitetssamordnare med utökad administrativt ansvar

Kvalitetssamordnare med utökad administrativt ansvar

Arbetsbeskrivning

Jobbpunkten AB har sedan vi grundades hösten år 2016 hjälpt arbetssökande ut på arbetsmarknaden. Vårt uppdrag i samarbete med Arbetsförmedlingen inom insatsen Rusta och Matcha (KROM) bygger på att hjälpa arbetssökande komma ut till arbete eller studier så snabbt som möjligt utifrån behov och förutsättningar. Vi arbetar kvalitativt och skräddarsytt där vi tänker långsiktigt och hållbart.
Vi söker nu en kvalitetsansvarig med utökat administrativt ansvar på heltid där erfarenhet inom arbetsförmedlingens insatser såsom rusta och matcha eller stöd och matchning är ett krav.
DINA ARBETSUPPGIFTER
Ansvarar för kvalitetssäkringsprocessen i Rusta och matcha och dess administrations hantering som rör området. Utöver rollen som kvalitetsansvarig ingår även andra administrativa uppgifter inom rusta och matcha processen såsom kontroll på interna och externa system och kontakt med våra deltagare i sin nöjdhet
I rollen som kvalitetsansvarig ingår arbetsuppgifter som underhåll av dokument, avvikelsehantering, målredovisning, granskning av slutredovisningar, kundnöjdhet, internrevision, externrevision, uppdatering av intranätet och ständiga förbättringar inom företaget.
Du har som kvalitetsansvarig daglig kontakt med handledare ute på våra kontor och säkerställer kvalité i deras arbete och ger feedback.
Övriga administrativa arbetsuppgifter innebär att ansvara för avtalet med arbetsförmedlingen, rapportering till myndigheter samt vara föredragande på ledningsmöten.
I uppdraget förväntas du vara en administrativ kraft för företagets där dagarna innebär stor variation och frihet under ansvar samt resor till våra kontor kan förekomma.
DIN BAKGRUND
Vi tror att du ha erfarenheter/utbildning av kvalitetsarbete inom området ovan. Då företaget har många deltagare från hela världen är kunskaper i arabiska ett stort plus.
Vi tror att du är en person som brinner för struktur, behärska svenska i tal och skrift på avancerad nivå och har lätt för att samarbeta med andra kolleger.
Du ska ha en eftergymnasial utbildning och erfarenhet av kvalitetsarbete inom kompetensområdet som beskrivs i arbetsuppgifterna ovan.
Som person är du noggrann, analytisk, driven och ser möjligheter. Du är duktig på att arbeta självständig men också i grupp. Vidare ser vi att du är utåtriktad som person med stort mått av lyhördhet och god kommunikationsförmåga.
Anställningen är på 100% med provanställning och startdatum sker snarast.
Utgår från vårt kontor i Helsingborg men resor förekommer i tjänsten vid besök hos våra kontor.
Då vi arbetar med löpande urval ser vi gärna att du söker tjänsten redan idag. Sista ansökningsdag är den 30 Juni.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Damir Fetah
0735954996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jobbpunkten AB Helsingborg
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 juni 2022
  • Ansök senast: 1 juli 2022

Besöksadress

Carl Krooks Gata 18
Helsingborg

Postadress

Carl Krooks Gata 18
Helsingborg, 25225

Liknande jobb


Verksamhetsutvecklare Primärvårdsområde Nord

Verksamhetsutvecklare Primärvårdsområde Nord

21 november 2024

Laboratorieassistent

Laboratorieassistent

20 november 2024

Laboratorieassistent

Laboratorieassistent

18 november 2024