Kvalitetssamordnare till Kinda kommun

Kvalitetssamordnare till Kinda kommun

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av att arbetat som kvalitetssamordnare inom kommun är du personen vi söker.

Om uppdraget

Vi söker nu för ett heltidsuppdrag på sex månader med start 23-12-01 en kvalitetssamordnare till Kinda kommun.

Du kommer arbeta med att samordna, planera och följa upp kvalitets‐ och målarbete i Kinda kommun på dels kommunövergripande nivå dels inom kommunstyrelsens egen förvaltning. Du arbetar i nära samarbete med chefer, kvalitetsansvariga inom övriga förvaltningar och andra tjänstepersoner inom kommunen.

Dina arbetsuppgifter

I denna roll kommer du att arbeta med många olika arbetsuppgifter, men det kan tex vara:

- Insamling, analys och presentation av KKIK-resultat

- Analys och presentation av medborgarundersökningen

- Uppföljning av kommunfullmäktiges mål och internkontroll för kommunen i årsberättelsen och vid tertialuppföljningar

- Uppföljning av kommunstyrelsens mål och internkontroll i verksamhetsberättelsen och vid tertialuppföljningar

- Samordning av besvarande av enkäter

- Arbeta med kommunens årshjul och styrande dokument

Dina kvalifikationer

Erfarenhet av kvalitetsarbete i offentliga organisationer är ett krav.

Du har goda kunskaper i MS office samt pratar och skriver svenska obehindrat.

Meriterande

Det är meriterande med högskoleutbildning inom ekonomi, även erfarenhet av arbete med hållbarhetsfrågor är meriterande.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 23-10-17.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jan Snellman, jan.snellman@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072-194 5000

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 oktober 2023
  • Ansök senast: 19 oktober 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


20 december 2024

Kvalitetsutvecklare

19 december 2024

Samordnare till Samordningskansli

Samordnare till Samordningskansli

19 december 2024