OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Svensk Direktreklam är sedan snart 40 år tillbaka Sveriges största privata distributör av direktreklam, försändelser och post. Vi finns på 39 platser runt om i landet, har ca. 13.000 anställda och besöker 3,6 miljoner hushåll varje vecka. Inom Svensk Direktreklam-koncernen finns även företag som arbetar med utformning, produktion och tryck, action marketing samt utgivning av gratistidningar.
Nu söker vi en KVALITETSSAMORDNARE för att förstärka vårt team i Västerås.
Som kvalitetssamordnare har du en nyckelfunktion på företaget. Du arbetar nära och rapporterar direkt till platschef och ansvarar bland annat för:
- Planera, leda, fördela och delta i det dagliga operativa arbetet på företaget.
- Säkerställa leveranssäkerheten och distributionskvaliteten gentemot våra kunder
- Viss kontakt med kunder, leverantörer och övriga företag inom kedjan och HK
- Rekrytering, introduktion, arbetsledning samt uppföljning
- Operativ förvaltning av adresser och åtkomstinformation till adresser
- lager och utkörning
PERSONLIGA EGENSKAPER
För att lyckas i rollen tror vi att du är en person som är kommunikativ, har lätt för att skapa goda relationer till andra och inger förtroende. Du har stort kvalitets- och kundfokus med god planerings- och prioriteringsförmåga, har ordningssinne och är noggrann, driven, självgående, målinriktad, flexibel och uthållig.
VI ERBJUDER
Hos oss får du en grundlig introduktion och utbildning i två delar, en praktisk och en teoretisk del, där du lär dig allt du behöver för att lyckas hos oss.
Du får lön enligt överenskommelse. Vi har kollektivavtal med Unionen.
Tjänsten är en tillsvidareanställning.