Kvalitetsspecialist med erfarenhet av att implementera arbetssätt i oper...

Kvalitetsspecialist med erfarenhet av att implementera arbetssätt i oper...

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Göteborg
- Uppdragslängd: Ca. 1640 timmar
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 30-100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

- Bidra aktivt i pågående förändringsarbete, dvs utgöra ett stöd i verksamhetsutveckling på program- och projektnivå.
- Utveckla, implementera och följa upp arbetssätt på programnivån och projektnivå, exempelvis kontrollprogram och kontrollplaner.
- Medverka i erfarenhetsåterföring och kvalitetsarbete inom kunden.
- Stötta övriga medarbetare inom kvalitetsområdet.
- Stödja projektledning i kvalitetsfrågor som berör leverantörer
- Medverka i möten internt och externt med leverantörer


Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Utbildning på högskolenivå 180hp (tidigare 120hp) inom ekonomi, teknik eller samhällsvetenskaplig utbildning alternativt annan utbildning i kombination med erfarenhet som är likvärdig.
- Minst tre års dokumenterad erfarenhet inom kvalitetsområdet under de senast 6 åren av en motsvarande roll, så som angivet i detta uppdrag.
- Erfarenhet av att implementera arbetssätt i operativ verksamhet.
- Goda språkkunskaper i svenska i såväl tal som skrift


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Minst tre års dokumenterad erfarenhet inom bygg- och anläggningsprojekt.
- Minst tre års arbetserfarenhet av att arbeta i kvalitetsledningssystem i enlighet med ISO 9001 eller motsvarande.


Önskemål om personliga egenskaper:

- Självgående och tar ansvar för din uppgift samtidigt som du har god samarbetsförmåga; kan kommunicera och vara lyhörd.
- Du har förmåga att kommunicera och upprätthålla en bra dialog med myndigheter, konsulter och medarbetare i långsiktiga relationer.


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 februari 2022
  • Ansök senast: 22 mars 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


11 november 2024

HSEQ Ingenjör

HSEQ Ingenjör

11 oktober 2024

30 september 2024

30 augusti 2024