OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work är Sveriges största bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och unga akademiker.Vi erbjuder extrajobb, heltidsjobb och rekryteringar inom de flesta områden och branscher.Vår mission är att skapa möjlighet för studenter att få arbetslivserfarenhet vid sidan av sina studier samt hjälpa dem till ett fast jobb.Varje månad har vi ca 3000 konsulter ute på olika uppdrag.Internt på våra kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Linköping jobbar cirka 170 heltidsanställda.Ta en genväg till drömjobbet!Registrera ditt CV och få jobberbjudande till din e-post.För mer information besök academicwork.se.Välkommen till framtiden!Academic Work söker nu för kunds räkning en Kvalitetssäkrare/Support.Vår kund är ett internationellt företag (representerat i över 90 länder) med mer än 7000 anställda världen över.I Sverige är företaget marknadsledande inom segmenten bank och handel.Kunden har bl.a. installerat, och ansvarar även för majoriteten av alla uttagsautomater åt alla banken i Sverige (mer än 3000 st).De arbetar frekvent med utveckling av elekroniska betalningssystem, penninginsättning och penninglogistik. Vår kund söker nu förstärkning till funktionen som Support och Kvalitetssäkring.Du kommer arbeta med att ta emot samtal från kunder gällande fel och buggar i deras system.Din uppgift blir sedan att till viss del "utröna" vad detta fel består av; det kan t.ex. bero på ett konkret systemfel, ett fel i kommunikationen kring hur funktionerna är tänkta att fungera eller ett "användingsfel".Du kommer inte att själv behöva åtgärda felet men du kommer att vara tvungen att verifiera var felet ligger så att systemförvaltarna kan åtgärda det.Du är serviceinriktad och har intresse för IT/Data och teknik i allmänhet.Meriterande är om du har erfarenhet av support- eller kundtjänstarbete sedan tidigare.Har du erfarenhet av systemtester är detta mycket meriterande.Du känner dig bekväm med att arbeta i Windows.Som person är du driven, noggrann och har ett proffsigt sätt gentemot kunder och medarbetare. Vi gör utval löpande så skicka in din ansökan idag!Tillsättning: Mitten av september Omfattning: Heltid, mån-fre 8-17 Plats: Solna, Stockholm Lön: 120 Kr/tim exkl.sem.ers.(135 kr/inkl sem.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl