Kvalitetstekniker

Kvalitetstekniker

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du redo för en spännande utmaning? ASSA ABLOY Opening Solutions Sweden i Eskilstuna söker en engagerad kvalitetstekniker, med omgående start.


Arbetstid: Dagtid, måndag - fredag
Uppdragslängd: Start omgående med behov fram till årsskiftet och möjlighet till förlängning.


om ansökan.
Du ansöker på www.randstad.se, innan den 2024-10-20. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Li Ekeflo, li.ekeflo@randstad.se. 


För Randstad är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 


personligt brev för ansökningsprocessen.
För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt behöver du bifoga ditt CV i din ansökan. Önskar du även skicka med ett personligt brev eller annan kompletterande information kring din ansökan ber vi dig lägga med det i samma dokument, t.ex. som en inledning på ditt CV.


att vara konsult 
Randstad Operational är karriärpartnern som hjälper dig att säkra ett jobb som kompletterar din kompetens, främjar god balans mellan jobb och fritid och bidrar till dina mål. Som konsult hos Randstad Operational är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra många spännande kunder. Du får konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Med oss som karriärpartner får du tillgång till en mängd olika karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och bygga ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som bryr sig om dig, ditt arbetsliv och ditt välmående, och erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 


om randstad operational
Randstad Operational är specialiserade inom operationella tjänster och är en del av Randstad, en global ledare för talanger med visionen att vara världens mest rättvisa och specialiserade talangföretag. Med huvudkontor i Nederländerna verkar Randstad på 39 marknader och har cirka 40 000 medarbetare. Genom detta globala nätverk i kombination med en stark lokal förankring kan vi erbjuda ett stort utbud av varierande och utvecklande uppdrag och tjänster för dig inom industri och logistik. Som en partner för talanger och genom vår utpräglade specialisering hjälper vi dig att att säkra rätt jobb, utveckla relevant kompetens och hitta tillhörighet i arbetslivet. 

Ansvarsområden
Huvudsakliga arbetsuppgifter för en CQT är: 
 
Hantera inflöde och prioritering av kundreklamationer 
Genomföra tekniska analyser av inrapporterade produktfel 
Genomföra analyser och upprätta statistik över kundreklamationer och driva förbättringsprojekt 
Hantera dokumentation i vårt affärssystem Dynamics AX och i ärendehanteringssystemet Complaints 
Bidra till att utveckla och implementera verktyg, processer och metoder för kundreklamationer.
Vara en del av kvalitetsavdelningen och delta i gemensamma uppgifter, samt bidra till att driva avdelningen framåt mot ett mer proaktivt arbete att minska antalet kundreklamationer 


Kvalifikationer
Vi söker dig med ett stort intresse för tekniska lösningar. För att trivas i rollen bör du därför vara tekniskt intresserad och nyfiken på att lära nytt. Kanske har du plockat isär och ihop en dator eller hobbyskruvar på motorcykeln hemma. Arbetet består av tekniska analyser av olika produkter samt rapportering av analyser. Därför bör du även vara teknisk kunnig med datorer och appar. I stort sett allt rapporteras på engelska så vi ser att du kan prata, läsa och skriva obehindrat på engelska.
För att trivas i gruppen så tycker du om att arbeta i team, har en positiv inställning och gillar att lära dig nya saker samt uppskattar problemlösning.


Krav
Goda tekniska erfarenheter och kunskaper
Goda kunskaper i svenska och engelska
Inneha körkort och tillgång till bil


Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 oktober 2024
  • Ansök senast: 20 januari 2025

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


15 november 2024

Junior Accountant - Student

Junior Accountant - Student

15 november 2024

15 november 2024