Kvalitetstekniker till kund i Skara

Kvalitetstekniker till kund i Skara

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en person som är noggrann och har teknisk kompetens? Behärskar du svenska och finska? Då kan detta vara tjänsten för dig! Vi på Randstad söker nu en kvalitetstekniker till vår kund i Skara. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 



Ansvarsområden
Arbetsuppgifter kommer att bestå av att hantera ärenden som kommer in och kan bestå av frågor eller funderingar om produkter som finns hos kunden. Eller brister som de upplever att produkterna har.
 Andra arbetsuppgifter kommer vara att hantera ärenden som kommer in på returavdelningen och analysera vad som är fel på produkterna, både administrativt och praktiskt. 

Arbetstider
Heltid, vardagar

Kvalifikationer
För den här tjänsten krävs: 
Att du kan läsa och skriva på svenska och finska. 
Att du är noggrann 
Att du har god allmän teknisk förståelse 
 Att du har datorvana  och är van vid Office-paketet. 



Det är meriterande om du har truckkort och erfarenheter från förbättringsarbete.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 



Ansökan
2021-11-04, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 

För information: Elin Brattberg, Konsultchef, elin.brattberg@randstad.se



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 september 2021
  • Ansök senast: 4 oktober 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


22 oktober 2024

Order Flow & After Sales Administrator

Order Flow & After Sales Administrator

3 oktober 2024