OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Nu söker vi dig som vill jobba extra med paketsortering under den intensiva perioden 30 november till 4 januari. Det är en av våra större kunder som behöver hjälp på kvällstid, passen är förlagda i tre olika skift (15.15-21.00, 17.15-21.00 och18.00-21.00=
Du kommer att bli anställd hos oss, men arbeta ute hos vår kund i Segeltorp.
Detta är ett perfekt uppdrag för dig som är student och behöver något vid sidan om.
Då detta inte är en heltidstjänst, så är det ett krav att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Med annan huvudsaklig sysselsättning menas t.ex. att du studerar, har eget företag eller att du har en deltidsanställning på mer än 50 procent. Det är därför viktigt att det framgår i din ansökan vad som är din huvudsakliga ansökan.
Din profil
För att passa som paketsorterare krävs det att du är flexibel och trivs med ett fysiskt aktivt jobb.
Däremot ser vi gärna att du är:
- Pålitlig
- Plikttrogen
- Ansvarsfull
- Positiv och lätt för att samarbeta med andra människor.
Vi går igenom ansökningarna löpande, så ansök gärna redan idag.
Vi erbjuder
Arena Personal matchar de bästa kandidaterna till rätt företag och uppdrag.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus
Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn
Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902