OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som har energi, glädje och en vilja att ge vår kund en innehållsrik dag.
Du är 40 år och uppåt och kan arbete dagtid och helger.
Det är viktigt att du har ditt hjärta på rätt ställe, du har ett intresse för omsorg, att lära , utveckla och inspirera.
Du är punktlig och tydlig i din kommunikation mot kund och arbetsledning.
Du ska kunna göra dig förståd på Svenska i tal och skrift. plus om du kan prata finska
Dina arbetsuppgifter består av att coacha och stötta kunden i planering och genomförande, hushållsuppgifter och vara ett stöd i i kundens liv.
Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas inna ansökningstidens slut.
I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark.
Särnmark Assistans är en servicepartner inom personlig assistans. Verksamheten startades 1992 av Mikael Särnmark och Cecilia Ekholm. Vi tror på individuella lösningar och på människans förmåga att göra egna prioriteringar. Vår ambition är att göra det möjligt för människor att bestämma över sina liv.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74