OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
En viktig och prioriterad avdelning söker en analytisk och ansvarstagande KYC-administratör! För dig som har rätt bakgrund väntar här en tjänst att fortsätta utvecklas i! Läs gärna vidare om du tror dig vara redo att ta dig an detta meriterande uppdrag!
Om tjänsten
Perido söker en KYC-administratör till vår kund, en global jätte inom fordonsindustrin. Tjänsten kommer att vara placerad i Södertälje med viss möjlighet att arbeta på distans.
Dina arbetsuppgifter
I den här administrativa tjänsten kommer du att arbeta med KYC-relaterade frågor inom organisationen. Du arbetar dels med löpande arbetsuppgifter men ser också över potentiella utvecklingsmöjligheter inom KYC-området. Du kommer att ha daglig kontakt med banker och andra intressenter, så som exempelvis Cash Management-teamet.
Dina egenskaper
Den vi söker är en självgående, snabblärd och nyfiken person med en stark administrativ ådra. För att lyckas i uppdraget behöver du kunna arbeta strukturerat, noggrant och effektivt med ett granskande öga. Vi tror att du som person har höga ambitioner och god arbetsmoral samt att du klarar av att arbeta såväl självständigt som i team. Vidare är du social, serviceinriktad och ansvarstagande samt förstår vikten av diskretion då det handlar om känsliga uppgifter. Vi hoppas självklart också att du vill vara med och bidra till en positiv energi i ditt team!
Skicka gärna in din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Relevant eftergymnasial utbildning inom ekonomi
Arbetslivserfarenhet från liknande roll
God systemvana
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Meriterande:
Arbetslivserfarenhet inom Cash Management med betoning på KYC-området
Mycket goda kunskaper i Microsoft 365
Arbetat i Power BI
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2023-06-30, med chans till förlängning. Start 2023-03-01.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Ansvarig rekryterare heter Amanda Delvén och du når henne via amanda.delven@perido.se.
Om du har andra allmänna frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido. Ange tjänstens referensnummer 33687 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.