OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I rollen som Lager- & logistikansvarig kommer du att arbeta för att optimera logistikflödet mellan tillverkning och slutkund samt vidareutveckla och optimera arbetssättet kring hur vi packar produkter och order.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att säkerställa hög lagerkvalité både gällande ordning och reda såväl som korrekta lagersaldon. Att mottagning av in- och utleveranser samt inverteringar genomförs korrekt enligt dom rutiner du implementerar.
Du arbetar utifrån ett helhetsperspektiv i syfte att effektivisera och maximera försäljning och kundnöjdhet.
Du förväntas också motivera, inspirera och utveckla dina medarbetare i syfte att nå dom uppsatta målen.
En viktig egenskap är att du jobbar lösningsorienterat och tar hjälp av andra när så behövs.
Exempel på arbetsuppgifter
Orderplock
Varumottagning, in- och utleverans
Säkerställa korrekt lagerbehållning
Logistikutveckling där vi jobbar med våra befintliga och eventuellt nya speditörer
Bokning av in- och utfrakter internationellt
Utveckling av logistikflödet med befintliga och nya speditörer
Din profil
Vi söker dig som tidigare arbetat på lager och har god kunskap och erfarenhet kring service och reklamationer. Vi ser gärna att du är social, passionerad, effektiv och alltid sätter kunden först.
Du behärskar det svenska språket flytande i tal och skrift och har även goda datakunskaper.
Det är meriterande om du har kunskap och erfarenhet inom e-handel.
Krav
Engelska, flytande i tal och skrift
Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter är krav
Arbetsplats: Boden
Arbetstid: Heltid
Anställningsform: Tillsvidare, vi tillämpar 6 månaders provanställning