OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker Logimark en lager-och inköpsmedarbetare till vårt kontor i Malmö!
Arbetsbeskrivning
Som lager-och inköpsmedarbetare arbetar du med inköp och lagerhantering av reservdelar och förnödenheter. Inköp/lager-arbetsgruppen består av tre medarbetare. Ni har ett tätt samarbete och hjälper varandra inom ert ansvarsområde. Arbetet är ibland stressigt och då krävs prioritering av arbetsuppgifter.
Du bevakar leveranser, hanterar reklamationer och säkerställer att inköpen kommer i tid och enligt rutin. Då vi använder oss av globala leverantörer behöver du kunna kommunicera på engelska i både tal och skrift. Du har arbetat med detta tidigare och är därför självgående, noggrann och har förmåga att prioritera. Du skall dessutom vara ansvarstagande och kunna vara behjälplig i övrig verksamhet när så önskas.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Hantering av ankommande och avgående gods
Plock av gods från lager
Diverse lagerarbetsuppgifter.
Truck körning. Behörighet erfordras.
Utforma rutiner för plock och lagerhantering.
Inköp
Kvalifikationer
Goda kunskaper i både Svenska och Engelska. Både i tal och skrift.
B- körkort.
Truckkörkort
Datorvana
Vi erbjuder
Logimark söker dig som vill vara med och påverka företagets fortsatta tillväxt. Du kommer att ha en central roll i en organisation som präglas av korta beslutsvägar och högt till tak. För rätt person finns det möjlighet att växa och utvecklas i företaget.
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Placering: Malmö
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar. Kom ihåg att i din ansökan bifoga ditt CV där du beskriver din utbildning och erfarenhet, samt ett personligt brev där du berättar om vad som lockar med tjänsten och varför just du är rätt person. Välkommen att söka!