OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Som Lager- och konsignationskoordinator i teamet i Solna får du chansen att arbeta i en spännande miljö där du kan växa, utvecklas och göra skillnad varje dag. Ta möjligheten att bli en del av ett internationellt företag som värderar kvalitet, noggrannhet och kundservice. Sök nu, urval sker löpande!
OM TJÄNSTEN
Vi söker, åt vår kunds räkning, en talangfull och motiverad koordinator som vill göra skillnad och arbeta i en dynamisk och inspirerande miljö. Som Lager- och konsignationskoordinator kommer du främst att hantera och koordinera returer av konsignationslager av implantat, instrument och utrustning vid det lokala distributionscentret i Solna, Sverige. Du kommer att vara ansvarig för att säkerställa korrekt lagerhantering, systemjusteringar och efterlevnad av företagets policyer och regler. Nyckeluppgifter inkluderar att utföra fysiska inventeringar, systemjusteringar samt stödja lagerhanteringsaktiviteter, allt i enlighet med företagets etiska standarder och kvalitetskrav.
Vår kund är ett globalt ledande företag inom hälsa och sjukvård, känt för sina innovativa produkter och lösningar inom medicinsk teknik, läkemedel och konsumenthälsa. Med verksamhet i över 60 länder och mer än 130 års erfarenhet strävar de efter att förbättra människors liv genom banbrytande forskning, hållbara lösningar och ett starkt engagemang för kvalitet och säkerhet. De har en företagskultur som värdesätter mångfald, innovation och etiskt ansvarstagande, och arbetar ständigt för att bidra till en hälsosammare framtid för alla.
Du erbjuds
- En spännande arbetsmiljö tillsammans med ett dynamiskt team
- Personlig utveckling där du ges möjlighet att utvecklas och växa inom företaget
- Internationella kontakter då du jobbar med vårdpersonal över hela Norden
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Planera, förbereda och koordinera konsignationsreturer
* Utföra fysiska inventeringar
* Initiera och genomföra systemjusteringar
* Stödja med koordinering och avstämning
* Utföra andra lagerhanteringsaktiviteter, såsom undersökning och korrigering av negativt lager, uppdateringar av konsignationsregister, etcetera
VI SÖKER DIG SOM
- Gymnasieutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet
- Erfarenhet inom MedTech-industrin, särskilt inom leveranskedja och lagerhantering
- Kännedom om SOX- och kvalitetsregler, inklusive god distributionssed (GDP)
- Erfarenhet av att arbeta i sterila eller rena miljöer och under distributionskvalitetsregler
- Stark kommunikationsförmåga på svenska och engelska
- Goda kunskaper i MS Excel
Det är meriterande om du har
- Kunskaper i finska
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Stresstolerant
- Målmedveten
- Ordningsam
- Stabil
- Socialt självsäker
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231