OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arena Personal grundades 1994 och finns idag i Stockholm, Södertälje, Malmö, Göteborg, Eskilstuna och Örebro.Vi är ett av Sveriges snabbast växande bemanningsföretag och arbetar inom fordon, teknik & logistik, bygg & fastighet, ekonomi och asministration. För kunds räkning söker vi nu en person som kommer att arbeta som kombinerad lager- och nyckelansvarig.Vad gäller lagret, ingår bl a följande ansvarsområden: .Leveransmottagning .Uppackning av levererat material .Sophantering .Pallkragar som skall plockas och staplas upp .Uppmärkning av nya hyllor .Ansvara för att det är ordning och reda på lagret .Ansvara för att förbrukningsmaterial kontinuerligt fylls på Som nyckelansvarig ingår bl a följande ansvarsområden: .Inlämning och utlämning av nycklar .Ansvara för att hålla tillträdeslistor uppdaterade .Beslut om införande av ny personal från kunder och internt på tillträdeslistor .Fortlöpande kontakt med fastighetsägare, tekniker och kontaktpersoner hos fastighetsägare och förvaltningar Vi söker dig som har en teknisk kompetens kombinerat med en administrativ ådra.För att klara av arbetet krävs att du har kunskap om fibernät och goda kunskaper i excel.Har du erfarenhet av arbete med något affärssystem ser vi det som meriterande. Då arbetet innefattar mycket kundkontakter bör du vara utåtriktad och serviceminded.Är du också strukturerad, gillar att ha ordning och reda omkring dig och trivs att arbeta självständigt så kommer du att passa för det här arbetet.Då arbetet är mycket ansvarsfullt förutsätter vi att du är en noggrann och pålitlig person! Intresserad?
Kontaktpersoner på detta företaget
Emelie Eriksson
Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00