OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vår kund är en ledande leverantör av sin produkt, modulbaserade tillverkningssystem och service. Företaget har ett tydligt fokus på lösningar som hjälper tillverkare, förbättra produktivitet, produktkvalitet och säkerheten i arbetsmiljön. Som lager och orderhandläggare kommer du arbeta på kundens lager i Olofström. Arbetstider är 7-16 på samtliga vardagar. Dina arbetsuppgifter består i huvudsak av att administrera frakter samt ansvara för in- och utleveranser.
Andra vanligt förekommande arbetsuppgifter är:
• Beställa och boka frakter
• Paketering
• Arbete i programmet SAP
• Hantering av reservdelar och lagerhantering
Tjänsten som lager och orderhandläggare är ett konsultuppdrag med start vecka 30 och kommer pågå till vecka 36.
Om dig
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av lagerarbete samt administrativa arbetsuppgifter. Har du tidigare erfarenhet inom SAP är detta en merit. Du är flexibel och positiv som person. Du har även B-körkort samt truckkort för motviktstruck och stapeltruck.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Hanna Ericsson via hanna.ericsson@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord
lager, logistik, admin, administration, truck, heltid, dagtid, Blekinge, Adecco, Olofström, Karlshamn
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147