Lageradmin (packning och administration)

Lageradmin (packning och administration)

Arbetsbeskrivning

Gnosjö Personaluthyrning AB är ett familjeföretag med över 25 års erfarenhet av bemanningsbranschen. Vi hyr ut och rekryterar personal till företag vid behov, med rätt personal tillgodoser vi företag med lösningar för korta och långsiktiga behov. Vi strävar efter långvariga relationer med nöjda kunder. Vi är flexibla och arbetar med kundens bästa i fokus.
För varaktigt uppdrag hos kund i Gnosjöregionen söker vi en ansvarsfull och självgående person för packning och administration kring en egen produkt. Arbetsuppgifterna är att från affärssystemet hämta order, förbereda, packa och boka frakt. Anställningen påbörjas per omgående och möjligheten finns att arbeta 75%-100%
#jobbjustnu
Vi söker dig som har god känsla för hög kvalitet och trivs med att ta eget ansvar. Truckkort är önskvärt men kan annars ordnas, datorvana är ett måste.
Vi förutsätter att du som söker ska ha ett realistiskt pendlingsavstånd till arbetet, då det vid rekrytering hos kund ska fungera även i det långa loppet. Vi kan tyvärr inte ordna boende.
Kollektivavtal och Fora försäkringar finns.

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Häggman

Johanna Häggman

Johanna Häggman
0370-980 40 070-688 01 32

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gnosjö Personaluthyrning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 mars 2021
  • Ansök senast: 2 april 2021

Besöksadress

Läroverksgatan 4
None

Postadress

Box 229
GNOSJÖ, 33525

Liknande jobb


21 november 2024