OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det är engagerande medarbetare med höga ambitioner som har utvecklat Input interiör till vad vi är i dag – Nordens ledande oberoende inredningskoncern. Följ med på den fortsatta resan och bli en av oss!
Som administrativ lagermedarbetare på vårt lager i Spånga arbetar du i en omväxlande och fartfylld vardag med utvecklande uppdrag. Tjänsten är framförallt administrativ men du är också en viktig del av vårt monteringsteam som förverkligar miljöer hos ledande företag och offentliga verksamheter. Dina främsta arbetsuppgifter är att:
Administrera vårt miljö- och kvalitetsarbete.
Hantera inköp och logistik på vårt lager.
Hantera avfall och återvinning.
Dina egenskaper
Vi söker en engagerad och handlingskraftig kollega som har förmåga att planera och organisera sitt arbete. Du kommer dagligen att kommunicera med såväl kunder som kollegor och därför är det viktigt att du är serviceinriktad och har lätt för att samarbeta. För att lyckas i rollen ser vi även att du är:
Metodisk och strukturerad.
Noggrann och har ett öga för detaljer.
Skicklig med praktiska arbetsuppgifter.
Tjänsten kräver B-körkort och det är meriterande om du har truckkort.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och välkomnar alla sökande. Mångfald och en jämn könsfördelning på arbetsplatsen är något vi eftersträvar och därför ser vi gärna kvinnliga kandidater till tjänsten.
Ansökan
Välkommen med din ansökan senast 13 mars. Urval och intervjuer sker löpande. Ansök via formuläret på inputinterior.se, bifoga personligt brev och CV samt uppge löneanspråk. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Marcus Schocher på +46 8 517 112 94 alt. marcus.schocher@inputinterior.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna-Karolina Gradvall