Lageradministratör med start omgående

Lageradministratör med start omgående

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Vill du tillhöra en stark företagskultur och arbeta tillsammans med ett trevligt och kunnigt team?
Vi söker just nu en tjej eller kille som drivs av ett omväxlande arbete och som vill leverera service på toppnivå. Tjänsten börjar som en inhyrning och kan övergå till en anställning hos kund om samtliga parter är överens. Kund sitter i Spånga.

Att vara anställd via oss på Avanzera innebär att din arbetsplats är ute hos vår kund, men likväl så ska du känna dig trygg med våra anställningsvillkor. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning enligt kollektivavtal samt betald semester.

Arbetsuppgifter:
Som lageradministratör hos oss kommer du ingå i ett team bestående av sex personer, där arbetsuppgifterna består av in-och utleveranser, uppackning, leveranskontroll, orderplock och packning, bokning av transporter, administrera transportdokument samt övriga uppgifter som kan förekomma på ett lager. Som lageradministratör har du ett stort ansvar att ge bästa service till både kunder och kollegor.

Din bakgrund:
Vi vill att du:
• har avslutad gymnasieutbildning och några års arbetslivserfarenhet. Lagervana är meriterande, men inget krav.
• gärna har ett tekniskt intresse och ett praktiskt handlag.
• har ett bra ordningssinne och är punktlig.
• är flexibel och trivs med att jobba i ett högt tempo.
• har lätt för att samarbeta med andra men även gillar att jobba självständigt.
• har god datorvana.
• talar och skriver svenska flytande

Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.

Om oss:
Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.

Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 augusti 2022
  • Ansök senast: 18 september 2022

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


21 november 2024

21 november 2024

Skiftledare (kvällsskift)

Skiftledare (kvällsskift)

21 november 2024

21 november 2024