Lageradministratör på deltid,  Södertälje

Lageradministratör på deltid, Södertälje

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
 Är du noggrann, social och självgående? Har du erfarenhet av administrativt arbete och trivs i lagermiljö? Vi söker en lageradministratör till kund i Södertälje. Som administratör är din uppgift att hantera den administrativa delen på lagret. Detta är ett konsultuppdrag på ca 50%. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
Som lageradministratör kommer du att ha en självständig roll och ansvara för verksamhetens administration. Din roll kommer att vara en nyckelposition hos kunden.

I rollen som lageradministratör arbetar du med att:
Ta hand om inkommande telefonsamtal och mejl från kunder
Hantera orderregistrering
Skapa och skicka datalistor och rapporter till kunder och transportörer
Reklamationshantering

 

Kvalifikationer
 För att du ska trivas i rollen som lageradministratör ser vi att du:
Gärna tar ansvar och har lätt för att lära dig nya saker
Du är social och har lätt att komma i kontakt med nya människor
Har körkort och tillgång bil
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
 Sista ansökningsdag 2022-10-10. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 

För information: Patricia, Göz patricia.goz@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 september 2022
  • Ansök senast: 10 oktober 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Administratör till Anstalten Västervik

Administratör till Anstalten Västervik

9 januari 2025

Amanuenser i datateknik

Amanuenser i datateknik

16 december 2024

Mittuniversitetet söker projektassistent i statsvetenskap

Mittuniversitetet söker projektassistent i statsvetenskap

9 januari 2025