OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Vi söker för kunds räkning en person som har erfarenhet av att jobba som lageradministratör och har god vana av affärssystemet Movex.
Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket betyder att du kommer vara anställd av Lernia Bemanning AB men arbeta ute hos vår kund.
Dina främsta arbetsuppgifter kommer vara att hantera plocksedlar, hantera det interna flödet, svara på kundförfrågningar, support till innesälj samt andra förekommande administrativa uppgifter.
Du kommer även hjälpa till på lagret vid behov.
Formell kompetens
Du har god datorvana och administrativ erfarenhet från något liknande arbete.
Truckkort A1-4 och B1-4.
Din bakgrund
- Noggrann
- Stresstålig
- Lugn
- Trevligt kundbemötande
- Social
- Flexibel och kan jobba 2-skift.
Personliga egenskaper
Personliga egenskaper värderas högt för den här tjänsten. Du som söker måste ha en hög energi och en mycket positiv attityd. Du är ansiktet utåt mot kunder och anställda och det är viktigt att du har ett glatt humör. Som person ska du vara självgående och en problemlösare. Du tar egna initiativ, har en god samarbetsförmåga och en hög arbetsmoral. Du innehar även en god social kompetens och gillar att ha kontakt med människor.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstidsanställning/heltid/Västerås
Tillträdesdag
Omgående
Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom bemanning, utbildning och omställning. Våra tjänster hjälper individer och kunder inom det privata näringslivet och den offentliga sektorn att stärka sin konkurrenskraft, vilket i sin tur bidrar till en bättre fungerande arbetsmarknad och en ökad integration. Vi finns på fler än 100 orter i Sverige och är kvalitets- och miljöcertifierade.
Kontaktpersoner på detta företaget
Emelie Skälhammar
Charlotte Sundell
072-2541528
Kent Andersson
072-254 15 19
Emelie Skälhammar
0722541765
Anette Lundin
Fredrik Österlund
Jennie Asplund
Charlotte Sundell
Anders Andersson