OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina Arbetsuppgifter och profil
Är du en strukturerad och serviceinriktad administratörmedförmågan att hantera flera uppgifter parallellt?
Vi söker nu dig som kan starta omgående hos ett av våra kundföretag i Nässjö. Uppdraget pågår tom v. 33.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Ansvar för allt administrativt kring ankommande gods
Planering och bokning av ankommande bilar
Uppdatera tillhörande filer och listor
Informationsspridning till transportörer och interna avdelningar
Planering och hantering av gods på våra externlager
Kravprofil och personliga egenskaper:
God kunskap i Officepaketet och hög datavana
Behärska svenska och engelska språket obehindrat, både i tal och skrift
Hög servicenivå och förmågan att hantera flera uppgifter parallellt
Vi erbjuder dig
Du som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt.
Låter detta som din nästa utmaning?
På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person.
Skicka gärna in din ansökan redan idag!Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidat.