OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en driven och duktig lageradministratör till Åhléns nya logistikcenter i Rosersberg, Stockholm. Tjänsten innebär att du blir en viktig spelare i verksamheten och bland annat säkerställer administration, ankomstplanering och avrop gällande containrar och lastbilar.
Tjänsten passar dig som tidigare har logistikerfarenhet, kanske i form av att ha varit teamleader eller lageradministratör i en annan verksamhet men nu vill in i en ny modern verksamhet och forma verksamheten. Du bör ha vana av att arbeta operativt, vara strukturerad samt noggrann.
Krav:
Tidigare erfarenhet från logistikverksamhet
Driven och vilja av att arbeta i ett högt tempo i en spännande verksamhet
Strukturerad och noggrann
Vana av att arbeta i officepaketet, främst excel
Meriterande
Tidigare erfarenhet som lageradministratör eller annan supporterande roll.
Tidigare erfarenhet av att arbeta mot speditörer
Detta är ett bemanningsuppdrag via Pokayoke AB som kan övergå till fast anställning.